Fight 447 och något pojkband
Forum > Off Topic > Fight 447 och något pojkband
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
liuns
Elev |
Et plan kraschar pga att en kille vill ta självmord och ingen bryr sig. En snubbe lämnar ett pojkband och hela mugglis blir omdesignad. För mig är det här med planet mycket jävla hemskare och tragiskt än något pojkband. Men det är vad jag tycker.
1 apr, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Det är många som bryr sig om att planet kraschade. Plus att det antagligen är en ganska stor majoritet som är så pass unga att de inte följer med nyheterna så noga.
Ta en titt på datumet. Designen är ett första aprilskämt. 1 apr, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Sedan vet vi ju att Li är ett 1D-fan...
1 apr, 2015 21:01 |
|
Dream
Elev |
1. kraschen uppmärksammas visst.
2. de som mår dåligt över att en medlem i deras favoritband har slutat har all rätt att göra det. 3. vad säger dig att de som uttrycker sorg över att zayn lämnat inte bryr sig om flygkraschen? 4. lugn bara lugn designen försvinner i morgon.
1 apr, 2015 21:42 |
|
matten107
Elev |
1 apr, 2015 21:43 |
|
EmahS
Elev |
Saker kan vara hemska på olika sätt.
Det var inte "hemskt" att Zayn lämnade One Direction, men det berörde mig som fan, och jag grät till och från i ett dygn. För det han har gjort har berört mig under några år nu, och gör fortfarande. Deras musik är fortfarande så mycket för mig trots att texterna ofta är skit, och det är simpel pop. Men jag tycker självklart att det som hände med flygkraschen är fruktansvärt. Men varför ska vi jämföra saker och deras betydelse? Dessa saker berör mig på olika sätt
1 apr, 2015 22:13 |
|
Ellociraptor
Elev |
Jaa, att göra om hela Mugglis till en flygplanskrasch inför första april hade ju varit det ultimata sättet att visa respekt för de döda! Där missade ni ett gyllene tillfälle, crew.
2 apr, 2015 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen