Earth Hour 2015!
Forum > Off Topic > Earth Hour 2015!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Glöm inte att släcka ner alla lampor och dra ut alla kontakter ikväll kl 20:30-21:30! Berätta gärna också hur ni tänker fördriva tiden. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2015 16:23
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-28 kl. 16:25
|
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2015 16:25 |
|
Chaemy
Elev |
28 mar, 2015 17:00 |
|
Borttagen
|
Vi brukar alltid släcka hemma hos oss!
Att läsa I skenet från ett stearinljus I ett annars ganska kolsvart hus är ju helmysigt!^^ 28 mar, 2015 17:10 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Självklarhet
Vet inte riktigt än hur jag ska fördriva tiden ikväll. Kanske tända stearinljus och spela kort med min syster. ^.^ 28 mar, 2015 17:41 |
|
Corazon
Elev |
28 mar, 2015 17:44 |
|
Frivolt
Elev |
Ska släcka allt förutom tv:n
28 mar, 2015 17:46 |
|
Borttagen
|
Jag ska släcka!!
28 mar, 2015 18:10 |
|
renblodsprinsen
Elev |
har varit borta på earth hour de senaste åren men iår ska jag släcka och grejer. Kan alltid läsa böcker med stearinljus tända
28 mar, 2015 18:24 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer spela kort med familjen. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2015 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen