The Phantom of the opera
Forum > Off Topic > The Phantom of the opera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaSheppard
Elev |
Hejsvejs!
Jag älskar the phantom of the opera/fantomen på operan. Jag har sett musikalen två gånger på engelska, men inte läst boken eller sett musikalfilmen. Min syrra har läst boken Godisdelfin Men iallafall! Om ni är fans, eller vill se den, så kommer den till Sverige igen 2016 med Peter Jöback i huvudrollen! Ville bara dela min glädje med er och sprida ifall någon annan också vill se den. och så kan vi väl diskutera och prata och sånt om hela fandomen. Visste ni att... *John Barrowman har spelat Raoul? He's here, the phantom of the opera 27 mar, 2015 06:37 |
|
Ithrenniel
Elev |
Åhh, vart i Sverige och när släpps biljetterna??? :3
Jag har sett den inspelade lajvföreställningen från 50 års jubileet i Royal Albert Hall på bio två gånger och älskar den versionen mest av alla. :3 ![]()
4 maj, 2015 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen