roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 mar, 2015 07:38 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
11 mar, 2015 07:39 |
|
LillaBelle
Elev |
11 mar, 2015 07:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? 11 mar, 2015 07:41 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: eller ett triangel dramaSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? ![]()
11 mar, 2015 07:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: (var det inte det jag beskrev ? O.oSkrivet av Borttagen: eller ett triangel drama Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? 11 mar, 2015 07:44 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag syftar mest på att två personer blir kär i samma person och den tredje vet inte vem hen ska välja Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: (var det inte det jag beskrev ? O.o Skrivet av Borttagen: eller ett triangel drama Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? ![]()
11 mar, 2015 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: ska vi löra triangeldrama då?Skrivet av Borttagen: jag syftar mest på att två personer blir kär i samma person och den tredje vet inte vem hen ska välja Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: (var det inte det jag beskrev ? O.o Skrivet av Borttagen: eller ett triangel drama Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? 11 mar, 2015 16:41 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tycker detSkrivet av Hanna Alice Lilly Potter: ska vi löra triangeldrama då? Skrivet av Borttagen: jag syftar mest på att två personer blir kär i samma person och den tredje vet inte vem hen ska välja Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: (var det inte det jag beskrev ? O.o Skrivet av Borttagen: eller ett triangel drama Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? ![]()
11 mar, 2015 16:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Skrivet av Borttagen: jag tycker det Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: ska vi löra triangeldrama då? Skrivet av Borttagen: jag syftar mest på att två personer blir kär i samma person och den tredje vet inte vem hen ska välja Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: (var det inte det jag beskrev ? O.o Skrivet av Borttagen: eller ett triangel drama Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: så..... vad ska det handla om?? typ.... att några blir kära i varandra? Typ, person 1(tjeje eller kille) blir kär i person 2 (tjeje eller kille) som blir kär i person 3 (tjej eller kille) som blir kär i person 1(tjej eller kille)? LillaBelle vem ska vara vem? Person 1, kär i person 2 person 2, är typ "kär" i person 1 och 2 person 3, är kär i person 2 ska vi ha att person 1 och 3 är killar eller tjejer elleratt de kan vara en (t.ex person 1) som är en tjej, person 2 en tjej och person 3 en kille?? 11 mar, 2015 18:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med hanna alice lilly potter och lillabelle
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen