Hissa och dissa
Forum > Off Topic > Hissa och dissa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
Skriv de hissar och dissar som du för tillfället hissar och dissar.
Man kan ju ändra sig, så då kan man komma tillbaka nästa dag och skriva nya hissar och dissar. Har man alltså skrivit här, får man vänta tills nästa dag med att skriva en ny lista. Det finns en regel förutom de som alltid gäller här på mugglis: tagga inte mugglisar i er lista. Skriv inte människors eller användares namn överhuvud taget. Inte ens på hisslistan. Anöedning: Blir man taggad på disslistan så är det ju inte jättekul som ni förstår. Blir man taggad på hisslistan så kan det finnas andra som läser, och undrar varför inte de blir taggade. Hoppas ni fattar! Här är min lista: Hiss: Te, Gryffindor, Harry Potter (ofc), sims, att vara ledig, folk som shipar Hinny, att spela gitarr, mugglis, lakrits, Hungerspelen, Maze Runner, alla Harry Potter-böcker, att skriva fanfics, att läsa fanfics, att fira födelsedagar, sjunga, tuggummi, Weasleyfamiljen, godis och att sova länge! Diss: Att vara kall om fötterna, att vara lat, nagellack, bortagna användare på mugglis, alla Harry Potter-filmer, dom som gjorde Ginny Weasley i filmerna, tjat, att städa, Snape, att ha dåliga hemligheter, att inte få veta hemligheter och att mina drakar lever! Så hit med era listor nu! ![]()
7 mar, 2015 08:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-03-16 kl. 17:38
|
|
Ithrenniel
Elev |
16 mar, 2015 00:03 |
|
Frivolt
Elev |
Hiss
Google, Musik, Kameror, Katter, Te, Choklad, Harry Potter, Doctor Who, Youtube, John Barrowman Diss Depression, Homofober, kallt te, Långa Avstånd, mygg, snarkningar 16 mar, 2015 12:21 |
|
Borttagen
|
Hiss: Glee, musik, böcker, te, skrivande, sjungande, att vara med i musikalen, att skratta så mycket att det gör ont
Diss: Dåligt mående, avstånd, skolan, min NO-lärare, att komma i andrahand, insekter 16 mar, 2015 14:10 |
|
Borttagen
|
Hiss: Norge, skriva, rita, nutella, youtube, netflix
Diss: Mörker, idrott, sam pepper, elaka människor, skitsnack, (unpopular opinion) jordgubbar 16 mar, 2015 16:10 |
|
Ellociraptor
Elev |
16 mar, 2015 17:02 |
|
Borttagen
|
Hiss: Malmö, Västra Hamnen, vår, min fina kk, Ankan, min nya vän i kollektivet och våra trevliga filmkvällar, min praktik på Rättspsyk, chokladbollar, åka buss, bra musik, att det finns ljudböcker på Spotify, falafel
Diss: Sömnbesvär, att leva långt under existensminimum, att min familj och hundar bor långt bort, att Uppsala är långt bort, besserwissrar 16 mar, 2015 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen