Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Gå förbi eller inte gå förbi?

Forum > Off Topic > Gå förbi eller inte gå förbi?

1 2
Användare Inlägg
MattiasD
Elev

Avatar


Gå förbi eller inte gå förbi?

Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut

2. Eriskay (admin) 347 inlägg
3. MattiasD 347 inlägg


Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats?

24 apr, 2010 18:59

Detta inlägg ändrades senast 2010-04-24 kl. 20:36
Antal ändringar: 1

Li
Biträdande rektor

Avatar


hmmmmmmm

without something there is no nothing

24 apr, 2010 19:01

MattiasD
Elev

Avatar


Var tvungen att rapportera en bugg, sorry Eriskay.

24 apr, 2010 20:41

Li
Biträdande rektor

Avatar


Haha hon får ta igen!

without something there is no nothing

24 apr, 2010 20:44

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Äh, det spelar väl ingen roll. Eriskay får ta igen sig någon dag

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

24 apr, 2010 22:14

Eriskay
Elev

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Gå förbi eller inte gå förbi?

Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut

2. Eriskay (admin) 347 inlägg
3. MattiasD 347 inlägg


Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats?



... gå förbi!!!

Det är jättebra om folk hamnar högt på topplistorna så att det inte ser ut som att det bara är jag och Erfa som skriver här (längre...)

Såg att du hade gjort det, heja!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

25 apr, 2010 11:00

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Eriskay:
Skrivet av MattiasD:
Gå förbi eller inte gå förbi?

Det är frågan, om jag gör ett till inlägg på forumet går jag förbi Eriskay så här ser det ut

2. Eriskay (admin) 347 inlägg
3. MattiasD 347 inlägg


Ska jag göra ett inlägg till i forumet och gå förbi eller ska jag låta Eriskay vara på en andra plats?



... gå förbi!!!

Det är jättebra om folk hamnar högt på topplistorna så att det inte ser ut som att det bara är jag och Erfa som skriver här (längre...)

Såg att du hade gjort det, heja!

Bra! Nu siktar jag på att gå förbi Erfa.

25 apr, 2010 11:04

Eriskay
Elev

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Bra! Nu siktar jag på att gå förbi Erfa.


HEJA!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

26 apr, 2010 08:54

MattiasD
Elev

Avatar

+1

Detta inlägg gav 10 poäng till Gryffindor!

Jippi! Med detta inlägget har jag gått förbi Erfa och nu ligger jag etta!

1. MattiasD * 388
2. Erfa * (webbmaster) 387

Ett litet grattis?



29 apr, 2010 17:12

Erfa *
Rektor

Avatar

+1


Skrivet av MattiasD:
Jippi! Med detta inlägget har jag gått förbi Erfa och nu ligger jag etta!

1. MattiasD * 388
2. Erfa * (webbmaster) 387

Ett litet grattis?

Du är alltså den första medlemmen som har lyckats skriva mer inlägg en alla mina och Eriskays skräpinlägg från 2007!

Jag har väntat länge på det. Det är nog till och med värt elevhemspoäng!

(eh, fast i och med det här inlägget ligger vi lika igen, så du får skriva något mer här tror jag. )

29 apr, 2010 17:29

1 2

Forum > Off Topic > Gå förbi eller inte gå förbi?

Du får inte svara på den här tråden.