Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Off Topic > Rolla?

Användare Inlägg
unicorn18
Elev

Avatar


Heeeejj.

Jag blev plötsligt väääädligt sugen på att rolla. Jag har gjort det en del innan, men man kan säga att jag fortfarande är lite amatör.
Jag har ingen riktigt ide och vad jag vill rolla heller, bara det är människor och gärna lite fantasy. Okej utan det med,

Så om du har någon fin ide och kan stå ut att rolla med mig så skulle jag bli väldigt glad.




Jag har nog inga krav alls på personen jag rollar med. Förutom att ni får acceptera att jag inte alltid skriver jätte långa texter i rollet och så. Helst ska detta vara ett roll med endast mig och en till mugglis ...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fca5410ba8da4ece8071db1221cbb67cf%2Ftumblr_mr2wuhyZAB1s53oqho1_500.jpg

4 mar, 2015 18:35

Forum > Off Topic > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.