Game of Thrones the Exhibition
Forum > Off Topic > Game of Thrones the Exhibition
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
På Lördag slår dörrarna upp till Game of Thrones the Exhibition i Stockholm! Man får se rekvisita och prylar från serien osv. Även några skådespelare kommer vara på plats, blandannat Nikolaj Coster Waldau (Jamie Lannister)!
Är det nån mer än jag här som ska gå? Jag kommer gå själv, så om nån vill ha sällskap eller nåt så är det bara att säga till! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 mar, 2015 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen