Got something important to say
Forum > Off Topic > Got something important to say
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Japp. Idag var det ett år sedan jag registrerade mig på mugglarportalen.se, som Harry-Potter-Bokslukaren. Och ni fattar inte hur den här sidan har förändrat mig som person. Jag var blyg, bitchig, gjorde som alla sade åt mig, visste inte vem jag var osv. Med andra ord; jag var ett barn. Och det är jag fortfarande. Biologiskt i alla fall. Men den här sidan har fått mig att växa upp. Till en mycket bättre person än så. Jag har hittat många nya intressen, som till exempel skrivande - jag hade ingen aninig om att jag kunde skriva innan -, en hel del nya OTP:s, och förstås; vänner. Den här sidan har gett mig fler vänner än vad det verkliga livet någonsin har gjort.Vänner som har stöttat mig i alla situationer. Allt. Och jag vill säga hur mycket jag bryr mig om dem.
PPP Klaine, Klaine, Klaine. Typ det enda vi pratar om. Den första jag går till om jag vill fangirla är dig. För du är min Klainer nr 1. Och Gleek nr 1. Du har hjälpt mig genom fler svåra situationer än någon annan i mitt liv. Du har stöttat mig när jag är nere. Du har gjort mig glad när jag vill det. Och att träffa dig är underbart. Hitills har vi träffats tre gånger, och jag ser tillbaka på varje tillfälle med ett så stort leende att självaste Pippi Långstrump blir avundsjuk. Du har fått mig att inse att jag är bra som jag är, oavsett vad andra tycker, för det enda jag egentligen bryr mig om är att vår vänskap ska vara för evigt. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 9 3/4 Hur ska man tacka dig? Varje gång jag ser dig i skolan är det enda jag vill att krama dig, eller åtminstone prata med dig. Du lyser upp min dag genom att bara finnas där för mig. Du stöttade mig som mest när jag gick igenom perioden att acceptera min sexualitet, och då menar jag allra mest. Ingen annan var lika förstående som du var. Och du vet ju att jag inte har världens bästa relation med mina föräldrar, och jag är så glad att du har hjälpt mig med det också. Behöver jag en axel att luta mig emot kommer jag alltid till dig, för jag vet att du kan hålla hemligheter. Jag vet att man kan lita på dig. Och jag är ledsen om du tycker att jag överpresterar, det gör ont att höra att du känner så med mig. För jag vill inte vara ivägen för dig, den där underbara personen som finns inuti dig. Divergentfreak. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Melody Malfoy Hey soul sister I don't want to miss A single thing with you Osv. Yep, du är min syskonsjäl. Själsfrände. Äsch, vad fan heter det. Jag är väl inte den bästa på att beskriva saker antar jag. Men du är min storasyster. Någon jag ser upp till. Någon jag kan prata om vad som helst med. Jag minns att när jag precis hade börjat uggla med dig gick jag runt på skolgården och suckade "Jag längtar efter Julia" i princip hela tiden. För jag älskar att prata med dig. Även om det inte verkar som det. Varje gång du skickar en uggla till mig blir jag så glad att mitt ansikte spricker på grund av leendet. Ärligt, det gör ont. Väldigt ont. Och jag hoppas att min familj står ut med mina enorma flinanden, för de har blivit rätt många när jag har ugglat med dig. Jag älskar dig ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Winsah Fattar du hur lika du och jag egentligen är? Vi delar många saker. När man tänker på saken, vi är nästan tvillingar. Glasögon. HP. Glee. One Direction (fast du är kanske inte lika mycket, men JAG är fortfarande lol). Taylor. Bisexuell-grej. Ålder. Kön. Konstiga namn. Men, gud, det är ju fler än vad jag kan räkna upp. För det visar hur menade vi var för varandra. Jag har alltid beundrat dig, på din Mandragora-användare trodde jag typ att du och dina kompisar hade något slags jättetajt gäng som det inte fanns plats för en till i. Men jag ville vara din vän. Och jag antar att jag har blivit det? Japp, det har jag. Säger vi. För du är bäst ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jessica Lawiise Signhild. SOM JAG HAR SAKNAT DIG! Ärligt, jag har gått runt och tänkt på dig varje dag och undrat när i hela friden du skulle komma tillbaka till mugglis. Och så visar det sig att du har varit tillbaka hur länge som helst! Men guud, du är så elak. Jag lärde känna dig via Julia, och gud det var nog en av de bästa saker jag har gjort i mitt liv. Du är så snäll och omtänksam och underbar och fantastisk och awesome och idiotiskt, hemskt vacker inuti. Jag skrev till och med om dig i min dagbok när jag ugglade som mest med dig. Hur snäll du var och så. Och jag tycker fortfarande det, för du är bäst. Kom ihåg det. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Inez*Malfoy Men herregud vilken awesome tjej jag har råkat stöta på! Alltså, hon skriver helt underbart. Har ni inte läst hennes fanfiction, GÖR DET. Du kommer inte ångra dig. Och först var jag typ rädd för dig, rädd att säga något fel typ för jag kände mig som värsta losern när jag ugglade med dig. Typ att du var jättepopulär och bara sade snälla saker bara för att liksom. Och jag vet inte om det var anledningen. Men, det jag vet är att jag menade varenda ord jag sade. Och menar fortfarande. För du är en amazing mugglissyster, och en awesome vän, och en hemsk hemsk fiende. För du är inte så bra på att vara en fiende till mig. För du ÄR ingen fiende! Haha! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ H@nna Haha, du är grym. Finns det något mer att säga? Ja, men jag är för lat för det. Du är grym. Grisarna håller med mig. Grymt. Jag har lärt mig grisspråket!!! haha nejmen det jag ville säga var att jag alltid har sett upp till dig. När du var ny på mugglis tänkte jag "Jag kanske ska lära känna henne för att hjälpa till liksom" men jag hade fel. Jag lärde känna dig, javisst, men det var DU som hjälpte mig! Inte tvärtom. Och du skriver jättebra. Jag ser alltid fram emot ett kapitel på James-grej-berättelsen (snyggt namn va? xD) för jag skrattar alltid ihjäl mig när jag läser den. Och jag ler när jag tänker på dig. Och din awesomeness. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Och så vill jag tacka The Pie Club. Ni har alltid funnits där, oavsett om jag har velat flumma, eller behöver hjälp, eller bara vill prata med någon. Alla som inte är medlemmar där, BLI DET, för kamratskapen där är enormt fin, och vi har alltid en plats till på familjeträdet där. För vi är som en liten familj. Vi alla. Jahapp, det var det. Tack för mig. 1 mar, 2015 14:11 |
|
Borttagen
|
Tumme till dig!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 1 mar, 2015 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tumme till dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Aww du är bäst ♥ 1 mar, 2015 14:14 |
|
Borttagen
|
Paulina Black, du vet inte hur mycket du betyder för mig!♥ Du är en rolig, fantastiskt, speciell och underbar person!♥ Du betyder mer mer för mig än jag NÅGONSIN skulle kunna beskriva med ord! Love♥
1 mar, 2015 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Paulina Black, du vet inte hur mycket du betyder för mig!♥ Du är en rolig, fantastiskt, speciell och underbar person!♥ Du betyder mer mer för mig än jag NÅGONSIN skulle kunna beskriva med ord! Love♥ Men vad gullig du är ♥ 1 mar, 2015 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Paulina Black, du vet inte hur mycket du betyder för mig!♥ Du är en rolig, fantastiskt, speciell och underbar person!♥ Du betyder mer mer för mig än jag NÅGONSIN skulle kunna beskriva med ord! Love♥ Men vad gullig du är ♥ ♥Det är sant!♥ 1 mar, 2015 14:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Blir så rörd av alla fina saker du skriver om mig.♥
Pauli du är UNDERBAR!!♥ ![]()
1 mar, 2015 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Lawiise: Blir så rörd av alla fina saker du skriver om mig.♥ Pauli du är UNDERBAR!!♥ Jaa sisters forever! 1 mar, 2015 14:23 |
|
Borttagen
|
Åh, Pauli.. Ja, vi är faktiskt sjukt lika xD Och vi har båda brunt hår också
GRATTIS!! Du är en av de bästa mugglisarna och skitfin, kom ihåg det! ♥ 1 mar, 2015 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, Pauli.. Ja, vi är faktiskt sjukt lika xD Och vi har båda brunt hår också GRATTIS!! Du är en av de bästa mugglisarna och skitfin, kom ihåg det! ♥ ♥ 1 mar, 2015 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen