Massmördare och flicka ( Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Massmördare och flicka ( Prs)
|
Borttagen
|
Här är tråden Roger Davies
Och här är mallen
PG13
Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Personlighet:
Övrigt:
24 feb, 2015 21:45
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-25 kl. 22:38
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Namn: Charlie Black
Ålder: Runt trettio
Kön: Man
Utseende:  Skojade bara

Personlighet: Galen massmördare. Har suttit i fängelse i fem år men har nu brytit sig ut, letat rätt på närmaste yxa och närmaste hus. Han gillar att döda och ännu mer att tortera.
Övrigt: Har haft en mycket svår uppväxt med slagsmål i hemmet, fylleri etc.
24 feb, 2015 23:03
|
|
Borttagen
|
Namn: Julia Grey
Ålder: 25
Kön: tjej
Utseende: Långt brunt hår, blåa ögonen, liten mun, lite näsa, väldigt smal och runt 1,74 cm lång.
Personlighet: Är väldigt snäll och trevlig mot dom som förtjänar det, klok och smart ( Hon hade väldigt bra betyg i skolan), artig för det är något hennes föräldrar lärde henne.
Övrigt: Är singel och bor hos sina föräldrar efter ett svårt uppbrott med sin ex-kille.
24 feb, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
24 feb, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
Jag
Jag satt i soffan i vardagsrummet och kollade på teve med en kopp te i handen. Man såg på mig att jag hade gråtit väldigt mycket för mina ögon var alldeles röda men jag orkade verkligen inte med att göra något åt det.
( Glöm inte att massmördaren ska tillfånga ta dotter)
24 feb, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
Långsamt gick jag uppför gatan. Det var mörkt och ingen såg yxan jag höll i handen. Jag var förväntansfull. Nu skulle jag få göra det jag var bäst på. Mörda.
24 feb, 2015 23:19
|
|
Borttagen
|
Jag stängde av teven och gick för att natta mina bröder.
Min blick föll på klockan och jag kollade ner i marken med en ledsen blick. För precis ett dygn sen hade min pojkvän dumpat mig.
24 feb, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte med tysta steg och funderade på vilket hus jag skulle välja.
24 feb, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
Jag släckte lampan i deras rum och gick tyst ut. Jag kollade ut genom fönstret.
- Mamma jag går och sover, sa jag och gick till mitt rum.
24 feb, 2015 23:24
|
|
Borttagen
|
Då såg jag ett hus som det lyste i. Det var ganska stort och jag antog att det skulle vara bra offer där inne. Den välbekanta upphetsningen som jag alltid fick inför ett mord kom tillbaka efter en lång tid utan den och jag njöt.
24 feb, 2015 23:26
|
Du får inte svara på den här tråden.