Industrial Piercing
Forum > Off Topic > Industrial Piercing
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nyxx
Elev |
Hej! :-)
För ett par tog jag industrial piercing i örat. Den blev snygg och är ganska nöjd med den. Jag vill att den förblir så, men problemet är att jag är rädd för att den ska bli inflammerad. Vet inte hur jag ska tvätta den och med vad. Hur ska jag få den att läka på rätt sätt? Har ni några bra tips hur jag ska göra och vad jag kan göra? Vilka produkter jag ska använda för att tvätta den med? and now I've become a strong and beautiful butterfly.
17 feb, 2015 20:08 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Brukar oftast finnas speciella tvålar som är till för just nyläkta piercingar, jag fick en bakteriedödande tvål när jag tog hål i naveln men fick bara koksaltslösning när jag tog i läppen. Till öronen så fick jag speciella servetter.
Det du kan göra för att slippa inflammation är att låta bli att pilla på den och om du verkligen måste pilla på den, till exempel i samband med tvättning, så tvätta händerna ordentligt först! 17 feb, 2015 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen