Skriv ett tack till alla som skickat en dvärgar åt dig!
Forum > Off Topic > Skriv ett tack till alla som skickat en dvärgar åt dig!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corazon
Elev |
Kan ju inte vara den enda som är otroligt tacksam för alla dvärgar jag fått så i den här tråden kan ni tacka alla som skickat en dvärg åt er!
Tack♥ luna_rav Chaemy Amaanda Kim Potter lumos1 lusianna soony sonny love Ella01 illusionofcool Hoppas alla har en underbar alla hjärtans dag♥
14 feb, 2015 14:36
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-14 kl. 14:54
|
|
soony sonny love
Elev |
14 feb, 2015 14:48
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-14 kl. 15:15
|
|
lusianna
Elev |
Lusianna 14 feb, 2015 14:57 |
|
Borttagen
|
Fick precis en dvärg från någon som ville vara anonym! Tack!
14 feb, 2015 17:27 |
|
lemonadekoki
Elev |
Tack till dej som skickade en pokémon dikt till mig
Vem är du? Snälla jag har sökt dig hela dagen så berätta vem du är Bara så att vi alla är överens. Allt under Gävle är Danmark ;) 14 feb, 2015 17:47 |
|
Ella01
Elev |
Tack alla anonyma och icke anonyma vänner. Det värmer mitt hjärta ♥
Speciellt tack till... Amaanda som skrev en väldigt fin text till mig! ♥ Tack så jättemycket ✩✩✩ 14 feb, 2015 18:40 |
|
whirlwinds
Elev |
14 feb, 2015 19:48 |
|
Borttagen
|
Tack till dom som skickade dvärgar 2 millisekunder efter jag sa att jag inte hade fått några, ni är väldigt omtänksamma :3 ♥
14 feb, 2015 22:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Tack för era dvärgar: sanna1324567, Frivolt, hupp, h@nna, themarauder, Hängslebyxor, cawywell, illusionofcool, anonym
ni är mer än fantastiska! ♥ och tack Amaanda för ditt fina meddelande :3
14 feb, 2015 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill tacka tre anonyma personer:
Dig som skrev att du har en crush på mig, tack så mycket, det värmer mig! ♥ Dig som skrev att jag är helgrym, tack! Det är säkert du också, lika barn leka bäst liksom! ; ) ♥ Och dig som skrev den jättefina dikten och Radiohead-citatet, det värmer mig också! ♥ Det gör mig ändå väldigt glad och smickrad att få så fina små meddelanden! Och jag är också lite ledsen att jag inte känner samma tillbaka (jag har ingen crush på mugglis). Men tack ♥ Detta är nog första gången i mitt liv jag har fått alla hjärtans dag-hälsningar överhuvudtaget! 15 feb, 2015 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen