✏ ROLLA MED MIG? //Wal
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ✏ ROLLA MED MIG? //Wal
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Walendria
Elev |
Är otroligt rollsugen, så det är fritt fram för er att skriva!
Däremot har jag ett antal "krav". Ta dem med en nypa salt, ingen är perfekt och slarvfel förekommer naturligtvis. • Du ska kunna stava hyfsat bra • Du ska kunna ha en hyfsat bra grammatik • Försök verkligen att inte särskriva • Du ska kunna använda skiljetecken • Försök verkligen att inte byta tempus, eller pronomen • Du ska acceptera att jag har skola, och att jag vissa dagar inte är på skrivhumör • Du ska kunna skriva mer än fem meningar • Du ska acceptera att jag inte kommer att skriva en novell i varje inlägg, alla scener är inte så händelserika Uggla mig om du tröttnar på att rolla. Ignorera alltså inte. Tröttnar jag på att rolla får du acceptera det. Jag kommer att uggla dig i så fall. Men självklart försöker vi hålla i gång. Jag rollar i princip alla genrer som innehåller någon form av kärlek. Det måste inte vara huvudgenren, men det ska förekomma. Utan känslor händer ingenting. DÄREMOT är fanfictions (förutom Harry Potter såklart) ingenting jag rollar. Jag gillar fantasy, men vampyrer och varulvar är inget jag är särskilt förtjust i. Demoner och änglar går an, men föredrar de med älvor, sjöjungfrur, drakar, element, m.m. Jag rollar både i tråd och via uggla. Det skulle vara fint om du hade någon handling som vi kan omvandla lite. Mina är inte särskilt bra. Jag anpassar mig efter dig! Skriv gärna här, eller uggla till mig! c:: 8 feb, 2015 01:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ✏ ROLLA MED MIG? //Wal
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen