Söker filurer som jag kan kalla vänner!
Forum > Off Topic > Söker filurer som jag kan kalla vänner!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Levin
Elev |
Hejhallå människor, jag är relativt ny här (eller var medlem för sisådär en 3-4 år sedan, men..), och jag söker nya vänner! Skicka gärna iväg ett mejl, skriv här eller utmana mig på en duell. If you don't I might kill you or use some of the other unforgivable spells... ^^ Nejmen, jag kan vara trevlig, jag bits inte alltid, hoho. (Dessutom är det väldigt svårt att göra via mejl så du slipper nog).
Så! Var trevlig o social med mig nu "Always" 4 feb, 2015 15:13 |
|
Lizette
Elev |
15 mar, 2015 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen