Öppet fantasyrollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet fantasyrollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DETTA ROLLSPEL ÄR NU STÄNGT OCH INGEN MER KAN JOINA
Hej! Här hade jag tänkt starta ett litet rollspel. Jag är ganska dålig på ideer så jag tänkte att alla som ville vara med kunde bestämma tillsammans. Jag tycker att det skulle vara roligt om det vore en blandning av fantasy och romantik och att det ska vara mellan 3-7 medlemmar i rollet som har 1-2 mallar. Mallen: Namn: Kön: Ålder: Magisk kraft: Roll på barnhemmet: Utseende: Personlighet: Övigt: Jag har missat nåt, eller hur? 4 feb, 2015 08:33
Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 5 kl. 16:43
|
|
rickardOl
Elev |
jag skulle gilla att vara med.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 4 feb, 2015 10:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rickardOl: jag skulle gilla att vara med. Kul! Har du nån ide om vad rollet kan handla om? 4 feb, 2015 14:41 |
|
rickardOl
Elev |
de kanske inte är en sån bra ide men typ som sagan om ringen, att alla som är med blir ett brödraskap som ska bekämpa ondskan.
harry vs voldemort. FIGTH!!! 4 feb, 2015 15:25 |
|
Borttagen
|
Det låter kul!
4 feb, 2015 15:44 |
|
Borttagen
|
I'm in!
4 feb, 2015 15:46 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
4 feb, 2015 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag är med
4 feb, 2015 16:24 |
|
Isabelle Granger
Elev |
JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡
4 feb, 2015 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I'm in! Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter: Jag är med!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Jag är med Skrivet av Isabelle Granger: JAG ÄR MED JAG ÄLSKAR ALLA ROLL OCH KOMMER ALLTID GÖRA TACK FÖR ATT DU TAGGA MIH GBN♡♡ kul att ni är med, några ideer? (mitt huvud är fortfarande tomt) 4 feb, 2015 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen