Alla hjärtans dag!
Forum > Off Topic > Alla hjärtans dag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
Detta inlägg gav 2 poäng till Gryffindor!
Detta är en tråd för alla hjärtans dag-hälsningar!Man ugglar/skickar dvärg PUD (Personen under dig) på alla hjärtans dag! Man skriver typ: "du är bra" eller "du är fin" eller nåt sånt. Man skriver inget taskigt såklart, och det måste inte vara en kärlekshälsnig, som typ: "jag gillar dig" eller så, det kan vara: "Du äger".
![]()
1 feb, 2015 09:51
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-13 kl. 20:36
|
|
themarauder
Lärare |
1 feb, 2015 11:30 |
|
Frivolt
Elev |
Åh vilken fin tråd :'D den gillar jag!!
1 feb, 2015 12:55 |
|
Hotissue
Elev |
1 feb, 2015 15:07 |
|
Hinny
Elev |
1 feb, 2015 16:24 |
|
lusianna
Elev |
Gud vad mysig tråd
Lusianna 13 feb, 2015 20:33 |
|
Corazon
Elev |
13 feb, 2015 20:38 |
|
Trädkatten
Elev |
13 feb, 2015 23:15 |
|
themarauder
Lärare |
14 feb, 2015 00:38 |
|
kinshaw
Elev |
14 feb, 2015 00:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen