Mugglisträff i STHLM
Forum > Off Topic > Mugglisträff i STHLM
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Heej! Jag tänkte arrangera en Mugglisträff i Stockholm.
Träffen äger rum på naturhistoriska museet i Stockholm torsdag den 26 februari 2015 V.9. Museet öppnar klockan 10:00, och det är mellan 10:00 och 10:30 som jag kommer stå ute och vänta på folk. Barn under 18 år har gratis inträde, men är en över 18 så kostar det 100 kr för inträde. En får välja själv om en vill stanna och äta lunch, ta med sig, eller gå innan. En får gå när en vill, men jag kommer stanna där tills klockan fyra. Jag tycker att det skulle vara roligt att träffa och prata med er, och nu när jag är i stockholm de här dagarna så tänkte jag, varför inte! Jag har KIK och Skype, så om ni vill kontakta mig på det får ni uggla om namnen. OM ni vill ringa mig kan jag ge ut mitt nummer om vi har pratat via Skype eller kik. Anmäl er genom att uggla mig eller skriva i tråden och tagga mig. I anmälan vill jag gärna att ni skriver om ni äter lunch med oss eller inte, och hur länge ni kommer stanna. Anmälningslista: soony soony love
25 jan, 2015 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-27 kl. 17:45
|
|
soony sonny love
Elev |
27 jan, 2015 17:30 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 jan, 2015 17:46 |
|
LunaSheppard
Elev |
är det på lovet?
He's here, the phantom of the opera 27 jan, 2015 19:10 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 jan, 2015 19:30 |
|
LunaSheppard
Elev |
He's here, the phantom of the opera 27 jan, 2015 19:31 |
|
soony sonny love
Elev |
31 jan, 2015 17:52 |
|
Borttagen
|
Kan inte komma syncentralen kommer till mig då
2 feb, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
För en del är det lov, tror att stora delar av Norrland och skåne har lov då. I Göteborg och där omkring har man vecka 7 och i de mesta delarna av Svealand har man vecka åtta. Jag kan tyvärr inte komma då jag bor i Örebro, och även om det hade varit på mitt lov hade jag ändå inte kunnat komma
2 feb, 2015 16:47 |
|
lumos1
Elev |
2 feb, 2015 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen