Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
Här kommer jag [user]Melody Malfoy
[/user] och Niela diskutera ett rollspel. Den här tråden kommer då andvända som planeringstråd där vi tillsammans planerar rollspelet.
Så vad ska vi rollspela om?
25 jan, 2015 16:57
|
|
Borttagen
|
Jag kan rolla vad som helst är öppen för alla förslag
25 jan, 2015 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja rolla om en slags magisk värld med olika varelser.
25 jan, 2015 17:00
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan rolla vad som helst är öppen för alla förslag
Du sa till mig att du gillade mest att rollspela fantasy så trodde du inte gillade andra rollspel så mycket
Även jag är öppen för nästan alla typer av rollspel.
25 jan, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
jag är mest för fantasy jag
25 jan, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja rolla om en slags magisk värld med olika varelser.
Okej jag känner också för fantasy rollspel just nu.
25 jan, 2015 17:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja rolla om en slags magisk värld med olika varelser.
Okej jag känner också för fantasy rollspel just nu.
Ska vi rolla Fantasy då?
25 jan, 2015 17:03
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja rolla om en slags magisk värld med olika varelser.
Okej jag känner också för fantasy rollspel just nu.
Ska vi rolla Fantasy då?
det tycker jag ^^
25 jan, 2015 17:03
|
|
Borttagen
|
En sak bara jag gillar att ha rollspel där jag kan ha flera karaktärer jag har testat rollspel med en karaktär och det känns inte bra. Så jag vill gärna att vi har ett x antal karaktärer var i det här rollet. Och extra karaktärer vore bra också.
25 jan, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
ska vi ha tre viktiga karaktärer var då?
25 jan, 2015 17:06
|
Du får inte svara på den här tråden.