Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smosh

Forum > Off Topic > Smosh

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gillar någon här Smosh? Är slightly obsessed och vill gärna fangirla med någon

Vilka videor gillar ni mest? Jag föredrar Smosh Is Bored

25 jan, 2015 12:49

Borttagen

Avatar


Har aldrig riktigt tittat på Smosh... Borde jag göra det?

25 jan, 2015 14:10

Borttagen

Avatar


Är det dom som gjorde en pokémon-video? I så fall gillar jag den bäst

25 jan, 2015 14:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har aldrig riktigt tittat på Smosh... Borde jag göra det?
Si

Skrivet av Borttagen:
Är det dom som gjorde en pokémon-video? I så fall gillar jag den bäst
Ikr de är bäst ^

26 jan, 2015 07:53

5_lollipop_5
Elev

Avatar


Älskar Smosh! De är bara för härliga. Har dock inte sett så många videos att jag kan kalla mig fangirl... Fangirlar mer Pewdiepie. ♥ Har du sett Smosh react to Kids react to Smosh? XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fyt3.ggpht.com%2F-AufHIQ3sLmM%2FAAAAAAAAAAI%2FAAAAAAAAAAA%2FhPFE6k06-Ls%2Fs900-c-k-no%2Fphoto.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fsmosh%2Fimages%2F9%2F98%2FIancorn.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20130302043728 Iancorn <3

5 mar, 2015 00:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av 5_lollipop_5:
Älskar Smosh! De är bara för härliga. Har dock inte sett så många videos att jag kan kalla mig fangirl... Fangirlar mer Pewdiepie. ♥ Har du sett Smosh react to Kids react to Smosh? XD
Älskade den videon "and then we eat the sushi with the blood on it" omg X)

26 mar, 2015 15:54

5_lollipop_5
Elev

Avatar


Ok. Nu kan jag nog officiellt kalla mig fangirl. Älskar dem!!! Kollar videos varje liten minut av min fritid (och min läxtid). Min dröm är att träffa dem. ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fyt3.ggpht.com%2F-AufHIQ3sLmM%2FAAAAAAAAAAI%2FAAAAAAAAAAA%2FhPFE6k06-Ls%2Fs900-c-k-no%2Fphoto.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fsmosh%2Fimages%2F9%2F98%2FIancorn.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20130302043728 Iancorn <3

25 apr, 2015 00:11

Forum > Off Topic > Smosh

Du får inte svara på den här tråden.