Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hungerspelen (Öppet rollspel)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skulle några vela rollspela Hungerspelen med mig? :'D

Jag vill att det ska vara ett seriöst rollspel med seriösa rollspelare. Med seriösa rollspelare menar jag att ifall man kanske hamnar bakom några sidor så vill jag helst inte att man bara drar sig ur direkt utan att man istället kan fråga om en "update" så att man lättare hänger med istället. Vi kan ju försöka se till så att ingen hamnar efter för mycket men att man aldrig hamnar efter är nog ganska oundvikligt. Jag vet inte hur många vi blir men jag tänker liksom att ifall kanske fyra av fem är inloggade och en är utloggad så får de gärna skriva så mycket de vill för man måste inte vänta på alla hela tiden men är det bara två, så bör man vänta. Man får som sagt, be om en "update" eller läsa igenom om man hamnar efter, tycker jag.
Man måste inte skriva 24/7 men gärna så ofta man vill. Det är bara bra om handlingen flyter på. Det är då rollspelet håller sig levande.

Jag vill gärna att man skriver i tredjeperson och lagom långa. Jag vill att alla ser till så att de försöker bidra till handlingen på något sätt så att alla inte bara skriver en mening var. Tio meningar eller liiite längre, det räcker tycker jag. (Har man inte inspiration för tillfället kan man inte rå för det men man ska ändå försöka i alla fall!)

Då folk kommer dö och sedan försvinna från spelet skulle jag gärna vela att man har två-tre karaktärer var, för då gör det kanske inte så mycket ifall en av ens dör. Men jag vill inte att någon tar över en annans karaktär eller att man dödar någon utan att personen hinner reagera. Jag vill att det ska vara riktiga strider och inte bara "Anna dödade Tilde", som ett exempel.

Jag gör en mall ifall några visar intresse för det här. ^^


EDIT:
Skrivet av Fellrendión:
Namn: Mandy
Ålder: 12
Kön: Kvinna
Utseende: Hon har kindlångt blont hår, mörkbruna ögon och har ett ganska runt ansikte med rosiga kinder. Hon är smal och kort.
Distrikt: 8
Vapen: En burk fylld med belladonna (ett gift om jag inte har fel?) som hon plockar inne på arenan och en liten kniv.
Styrkor: Hon har bra koll på vad som är ätbart och inte av olika växter, frukter och bär. Hon är också bra på att smyga och hitta gömställen. Hon kan även fiska. Hon har dålig kondition så hon kan inte springa långa sträckor men kan annars sprinta väldigt fort.
Svagheter: Hon är inte så stark och till det yttre kan hon se harmlös ut men vet hur man dödar utan styrka. Hon är också väldigt försiktig av sig.
Övrigt: -

Namn: Xander
Ålder: 18
Kön: Man
Utseende: Han har ärr över hela kroppen efter olyckor som skett vid sågverket där han arbetat tillsammans med sina föräldrar sedan han var 15 år gammal. Hans ögon har en iskallt ljus färg att de nästan ser helt vita ut och hans huvudhår är helt avrakat. Han har skäggstubb och han ser mycket äldre ut än 18. Han är nästan 2 meter lång och efter sitt hårda arbete har han blivit ganska starkt byggd.
Distrikt: 7
Vapen: Yxan och även sin styrka.
Styrkor: Det är kanske egentligen ingen styrka, men han dödar helt utan ånger. Han har ingen medkänsla för andra än sin egen familj och sig själv, så han bryr sig inte riktigt om hur han dödar utan gör det utan några problem alls. Det spelar ingen roll om det är en liten tolvåring eller ifall det är någon i sin egen ålder. Han är villig att göra vadsomhelst för att vinna. Hans taktik är också att vara skrämmande och hotfull mot de andra så att det ska bli lättare att döda dem.
Han är som kanske ni förstått, väldigt bra med yxor, så han kan till och med försöka sig på att hugga ner ett träd ifall hans måltavla (en spelare) finns däruppe.
Svagheter: Han har ingen självdistans. Han kan inte se sina brister och tror att han är starkare och överlägsen alla andra, vilket kan vara väldigt dåligt ibland.
Övrigt: -
(Jag vet inte om jag skrev den tillräckligt bra men ni förstår kanske att det här är en karaktär man inte direkt skulle vela träffa in real life så att säga. :'p)

Namn: Valerie
Ålder: 16
Kön: Kvinna
Utseende: Hon har sitt svarta hår uppsatt i två tofsar och har en delad lugg som hänger nere vid ögonbrynen. Hon har mörka ögon som intränger ett smalt ovalformat huvudHon är medellång och har en hyfsat stark kropp. Hon har också väldigt vassa naglar som hennes stylist ordnat. Hon brukar göra ett speciellt slugt "snett" leende ifall saker gått rätt till men brukar annars inte visa sina känslor så mycket så hon kan ses som rätt oförutsägbar.
Distrikt: 9
Vapen: Pilbåge
Styrkor: Hon är stark, uthållig och kunnig. Hon har nyttjat tiden i träningscentret väl och har varit observant genom årens gång när hon följt Hungerspelen. Hon kan döda om hon måste men vet också när hon kan undvika det. Hon kan verka farlig men är i sanningens namn en människokännare som inte vill döda om hon inte verkligen är tvungen. Hon kan välja en allierad men då måste det vara någon som är tillräckligt självständig och verkligen bidrar med något för hennes överlevnad och som bara inte är någon som ger henne samvetskval och som hon behöver tycka synd om.
Hon ser också bra i mörkret. När hon spärrar upp ögonen i mörkret kan hon påminna om en katt.
Svagheter: Svagheterna är när hennes yttre skal trängs igenom så kan hon bli så känslosam att hon inte kan stänga av.
Övrigt: -

Namn: Hugo
Ålder: 14
Kön: Man
Utseende: Han har lockigt kort kopparrött hår och havsblå ögon. Han är ganska lång för sin ålder.
Distrikt: 6
Vapen: Armborst
Styrkor: Han kan mycket om teknik och vet hur man får fällor gjorda på effektiva sätt och kan konstruera enkla föremål så att de kan bli livsräddande material. Han har bra hörsel och vet när någon närmar sig. Han har också bra balans. (Det är till nere i tunnlarna där det kanske kan finnas avgrunder och i berget där det kan vara svårt att ta sig fram)
Svagheter: Han har för lätt för att lita på eller tro på folks lögner. Han är inte så stark eller ens särskilt skicklig med sitt vapen.
Övrigt:-


Skrivet av Borttagen:
Namn: Tom(Tommy) Stark
Ålder: 13
Kön: Kille
Utseende: Brunt, axellångt hår, blåa ögon, ganska så spinkig men ändå rätt så stark.
Distrikt: 11
Vapen: kastkniv, pilbåge, stenar och i vissa fall knytnävar (är rätt bra på att sikta )
Styrkor: Sikta, kasta, klättra och gömma sig,
Svagheter: Kan klara sig, men är inte särskilt bra på närkamp, simning, och att göra upp eld.
Övrigt: Är föräldralös så är rätt bra på att klara sig själv.

Namn: Manda Stjärnblom
Ålder: 17
Kön: Tjej
Utseende: Blont hår som går långt ner på ryggen, bruna ögon, vältränad och stark, ganska så muskulös.
Distrikt: 2
Vapen: Svärd och spjut.
Styrkor: Döda (om man nu kan räkna det som en styrka, det är snarare en svaghet,) klättra, hon är väldigt stark så hon kan bära/kasta tunga saker.
Svagheter: Är inte så värst smidig, räknar mer med råstyrka
Övrigt: -

Namn: Cherry Vinblomma
Ålder: 15
Kön: Tjej
Utseende: Rött hår som går lite över axlarna, ner på ryggen. Blå/gröna ögon. Ganska smal, smidig och vältränad, har många fräknar.
Distrikt: 7
Vapen: Pilbåge och svärd.
Styrkor: Skjuta pilbåge, klättra och slåss i närkamp, springa.
Svagheter: Vill, om det går att undvika, helst inte döda.
Kan inte gömma sig särsilt bra och är allergisk mot getingstick.
Övrigt: -

Namn: Molwer Månblod
Ålder: 17
Kön: Kille
Utseende: Svart, långt, stripigt hår. mörkbruna ögon, stark och har mycket muskler.
Distrikt: 3
Vapen: Spjut och spikklubba.
Styrkor: Är väldigt stark och pricksäker, har lätt att ljuga och lura folk, särsilt tjejer, som han sedan dödar. Är en hänsynslös mördare.
Svagheter: Underskattar OFTA folk och är för självsäker för sitt eget bästa.
Övrigt: -


Skrivet av AuroraAlexius:
Namn: Tilly Fredricks
Ålder: 16
Kön: Kvinna
Utseende: Medellång och vältränad med breda simmaraxlar. Har ljust solblekt hår som hon brukar i en kort inbakad fläta och är solbränd. Havsgröna ögon och fräknar. Hennes tänder är sneda och hon har något av ett överbett, men det hindrar henne inte från att le brett och ofta.
Distrikt: 4
Vapen: Treudd helst, men tar vad som finns som går att sticka, skära eller slå med.
Styrkor: Att simma, är både uthållig och snabb i vattnet. Kan även hålla andan väldigt länge. Är skicklig i närstrid, och på att få människor att tycka om henne.
Svagheter: Höjdrädd, och är usel på att sikta.
Övrigt: Har blivit upplärd inför spelen, och när hennes namn drogs varnade hon någon att anmäla sig som frivillig i hennes ställe. Hon ansåg att hon var redo, och hon har en stor portion motivation och drivkraft.

Namn: Adrian Jacksy
Ålder: 13
Kön: Man
Utseende: Kort och spinkig. Har blek hy och råttfärgat kortklippt hår. Ögonen är blekblå och näsan är liten och rund.
Distrikt: 5
Vapen: Elektrisk chockpistol (ifall han får tag på en, används i fabriken där han jobbar)
Styrkor: Liten och smidig, och kan lätt ta sig igenom trånga utrymmen. Kan klättra bra.
Svagheter: Feg, och vet varken hur man hittar skydd eller ätbara saker i naturen, då han levt hela sitt liv mitt i en fabriksstad.
Övrigt: -

Namn: Molly Joy
Ålder: 15
Kön: Kvinna
Utseende: Rödblont lockigt halvlångt hår med lugg. Kort och smal. Har klarblå ögon och en uppnäsa.
Distrikt: 10
Vapen: Kastknivar
Styrkor: Har väldigt god hand med djur. Vet hur man slaktar och tillreder färskt kött. Är tuffare än hon ser ut. Är bra på att sikta och kasta med höger hand.
Svagheter: Har ingen vidare kondition, och är mörkrädd.
Övrigt: Blev som liten sparkad av en ko, som slet hennes vänstra axel ur led. Den blir fortfarande lätt öm, och är stelare än den högra axeln.

Namn: Mortimer Hutch
Ålder: 17
Kön: Man
Utseende: Svart krulligt hår, gyllenbruna ögon och en mörkare ton i huden. Hela ansiktet och även axlarna och armarna är överrösta med fräknar. Är ganska lång, och har muskler efter ha arbetat på fälten större delen av sitt liv.
Distrikt: 9
Vapen: Har aldrig tidigare haft ett vapen i handen, utan tar det som bjuds.
Styrkor: Vet vilka växter som ätliga och inte, kan bygga fällor, har stor uthållighet och kan springa snabbt och länge.
Svagheter: Är rädd för döden, och för att döda andra människor.
Övrigt: -


Skrivet av Vildvittra:
Namn: Njord
Ålder: 16 år
Kön: Man
Utseende: Axellångt blont hår, havsblåa ögon, solbränd hy och ett brett leende med vita tänder.
Är lång och muskulös, har ett kluvet ögonbryn över vänstra ögat.
Distrikt: 4
Vapen: Är skicklig med sin treudd samt armborst. Han klarar dock de flesta vapen, men tar dolkar om inte annat finns.
Annars har han sin styrka och muskler.
Styrkor: Äger ett otroligt lugn och litar till sin styrka.
Svagheter: Är dålig på att ljuga, dålig på att komma folk nära eftersom han sällan släpper folk nära.
Övrigt: Är charmig, glad och vänlig utåt.

Namn: Ayla
Ålder: 15 år
Kön: Kvinna
Utseende: Kort, smal och tanig. Rött axellångt hår och skogsgröna ögon. Har fräknar och blek hy.
Distrikt: 6
Vapen: Har inget speciellt vapen, kan hantera dolkar om det skulle behövas.
Styrkor: Hennes oskyldiga utseende och hennes längd som får folk att tro att hon är mycket yngre än vad hon är.
Hon är även smart och matematisk.
Svagheter: Kan inte eller snarare har aldrig lärt sig att hantera vapen. Har heller ingen styrka till att försvara sig själv eller andra.
Är även rädd för trånga utrymmen.
Övrigt:

Namn: Mike
Ålder: 12 år
Kön: Man
Utseende: Ganska lång och tanig, då han växt alltför mycket under kort tid.
Svarta ögon och blont nästan vitt kort och spretigt hår.
Distrikt: 10
Vapen: Sig själv.
Styrkor: Är snabb, bra på att ta sig fram tyst.
Svagheter: Har ingen styrka, kan inte hantera något vapen.
Övrigt:

Namn: Xenia
Ålder: 16 år
Kön: Kvinna
Utseende:
Mörk hy och gröna ögon.
Medelängd, smal men inte mager.
Svart midjelångt hår.
Distrikt: 12
Vapen: Dolkar och sin styrka.
Styrkor: Hon är stark, kan ta vara på sig själv.
Svagheter: Kan inte simma.
Övrigt:


DISTRIKT SOM ÄR UPPTAGNA/LEDIGA:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Distrikt 1:
Pojke
Flicka

Distrikt 2:
Pojke
Flicka

Distrikt 3:
Pojke
Flicka

Distrikt 4:
Pojke
Flicka


Distrikt 5:
Pojke
Flicka

Distrikt 6:
Pojke
Flicka


Distrikt 7:
Pojke
Flicka


Distrikt 8:
Pojke
Flicka

Distrikt 9:
Pojke
Flicka


Distrikt 10:
Pojke
Flicka


Distrikt 11:
Pojke
Flicka


Distrikt 12:
Pojke
Flicka


Inspirerande bilder (tallskog) :
Spoiler:
Tryck här för att visa!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.fotoakuten.se%2Falbums%2Fuserpics%2FBarrskog.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-fn79wjn5Hj4%2FVA7pqBLCKjI%2FAAAAAAAADsM%2FLuO02sd98-Q%2Fs1600%2Fforest.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fobj.fotosidan.se%2Fobj%2Fdocpart%2Fb4%2Fb43632b072d96fc32688b9362adfec99.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffiles.reseguiden.se%2Ffiles%2Fm620%2Ftrollskog-pa-gotska-sandon-gotland-sverige-869579.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.verumvision.se%2FVerumsbygdelag%2Fskog.JPG
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.sveaskog.se%2FGlobal%2FBilder%2FJakt%2C%2520fiske%2520och%2520friluftsliv%2FEkoparker%2FB%25C3%25B6da%2Ftujaskogen-1280.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2Fd%2Fda%2FPine_forest.jpg%2F800px-Pine_forest.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fth03.deviantart.net%2Ffs70%2FPRE%2Fi%2F2010%2F235%2Fa%2F2%2FPine_forest_by_rainshine21.jpg


Inspirerande bilder (lövskog) :
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.doktorn.com%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Fgalleryformatter_slide%2Fpublic%2Fshutterstock_99219467.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.beta.pixgallery.com%2Fimages%2Fdetail%2FC%2FC%2FI%2FPIX-CCIE36.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.beta.pixgallery.com%2Fimages%2Fdetail%2FV%2FE%2FN%2FPIX-VENSSR.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-rFPxY86Bspw%2FUY6t5p9-k5I%2FAAAAAAAAAbY%2FBFg9v9jfBH8%2Fs1600%2F024.JPG
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.10ga.com%2Fpics48%2FHPIM5186.JPG
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.falkoping.se%2Fimages%2F18.21e178e21251111cd7f8000589%2F1410377502085%2Fforentorp410.jpg¨
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.iblogg.nu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F08%2FDSC05972.jpg


Inspirerande bilder (grottöppningar) :
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.hikespeak.com%2Fimg%2Fla%2FGriffith%2FBronson_Cave%2FBronson_Cave_IMG_5203.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.hikespeak.com%2Fimg%2Fla%2FGriffith%2FBronson_Cave%2FBronson_Cave_IMG_5219.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.photographoregon.com%2Fimages%2FOregon-caves-south-ice-cave-left-cave-entrance.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.weekendnotes.com%2Fim%2F009%2F01%2Farch-opening1.JPG
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2F0%2F00%2FAn_Entrance_to_the_Thousend_Men_Cave_at_Peleliu.JPG


UPPDATERING 25/1-15:
Så, vi har kommit fram till att hissen i rören som leder en upp till arenan ska plötsligt stanna halvvägs och utanför finns det en stor grotta med hundratals tunnlar. Spelarna måste själva ta sig upp till ymnighetshornet som är ovanför markytan men om de kommer i kontakt med andra spelare på vägen så kan det hända att det blir strid utan vapen. Sen finns det andra tunnlar runt ymnighetshornet som kan leda en till andra ställen i arenan (så som till grottor i bergen till gångar under ihåliga träd i skogen).
Ovanför markytan finns det ängar som sträcker sig runt ymnighetshornet, det finns ett stort berg som också täcker en del av arenan, det finns en jättestor blandskog som är både lövskog och tallskog (inspirationsbilder finns i första inlägget) som täcker en del och så finns det även sjöar och vattendrag.
Så alltså, arenan är en arena som både är under marken och ovanför marken. (Små detaljer som var tunnlarna leder är bara sånt som jag kom på precis nu ifall det var okej men annars är det mesta sånt som vi redan pratat om)

UPPDATERING 1/2-15
Spelet började igår (på sida 12)!
Helena Raven och OzzyStar2 bestämde sig för att lämna spelet så småningom och nu när spelet har börjat har vi bestämt oss för att låta de roller som inte blev tagna, att antingen dö i blodbadet eller komma till senare i spelet, då vi inte riktigt hade orken att vänta längre på att börja.

Våra spelare har nu smått börjat ta sig fram genom de mörka tunnlarna på sin väg upp till arenan. Glatt Hungerspel och må oddsen alltid vara er gynnsamma! Kanske kommer just DIN spelare att vinna, eller också vara den första att mista sitt liv?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 jan, 2015 19:32

Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 1 kl. 19:11
Antal ändringar: 13

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Jag är intresserad!

Jag antar att man ibland måste släppa sina karaktärer, och inte bli nån form av oövervinnerlig varelse som lyckas ducka från alla pilar, och undvika alla slag och infektioner och alltid hittar mat och vatten. Så det är väl viktigt att alla rollar schyst och "dör" när de är deras tur.

När hade du tänkt att rollet ska börja? Ska alla få skriva om när de bli valda i slåtten och sen går igenom träningen, eller ska vi börja direkt på arenan?

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

15 jan, 2015 21:47

Borttagen

Avatar


Beror på hur många som är med så är jag gärna med jag klarar inte av att vara med i grupprollspel med för många personer.

15 jan, 2015 21:53

Fellrendión
Elev

Avatar


AuroraAlexius: Ja, precis! Man måste låta sina karaktärer dö ibland (vad det lät hemskt xD)!
Jag tycker att vi kan börja vid blodbadet.

Helena Raven: Vi behöver inte vara så jättemånga rollare men jag skulle vela att det blev runt 24 karaktärer så då får alla som rollar ha några var.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 jan, 2015 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
AuroraAlexius: Ja, precis! Man måste låta sina karaktärer dö ibland (vad det lät hemskt xD)!
Jag tycker att vi kan börja vid blodbadet.

Helena Raven: Vi behöver inte vara så jättemånga rollare men jag skulle vela att det blev runt 24 karaktärer så då får alla som rollar ha några var.


Okej jag har gärna fler karaktärer jag kan ställa upp och vara 4 karaktärer om det skulle bli nödvändigt.

15 jan, 2015 22:19

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej jag har gärna fler karaktärer jag kan ställa upp och vara 4 karaktärer om det skulle bli nödvändigt.

Jag är sämst på matte men om vi blir fem personer kan alla ha fyra var för då blir det lika. :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 jan, 2015 22:30

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Okej jag har gärna fler karaktärer jag kan ställa upp och vara 4 karaktärer om det skulle bli nödvändigt.

Jag är sämst på matte men om vi blir fem personer kan alla ha fyra var för då blir det lika. :3

Och då får alla en chans att vara en av karriäristerna (distrikt 1,2 och 4), och så får vi väl dela upp det så alla får vara iaf från något distrikt som de verkligen vill vara ifrån ^^ Kanske att man väljer ett distrikt man verkligen vill vara ifrån, och sen så man även får ta något "tråkigare" distrikt också.

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

15 jan, 2015 22:42

Fellrendión
Elev

Avatar


AuroraAlexius: Ja, det låter som en bra idé.
Fast är vi fem så får en person vara två karriärister (fast det gör inget för mig i alla fall!).

Går den här mallen bra?

Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Distrikt:
Vapen:
Styrkor:
Svagheter:
Övrigt:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 jan, 2015 22:46

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Fellrendión: Mallen ser bra ut!

Jag är gärna någon från distrikt 4, sedan spelar det inte någon större roll för mig

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

15 jan, 2015 23:02

Borttagen

Avatar


För mig spelar det ingen roll vilken distrikt mina karaktärer kommer ifrån skulle vilja ha en från distrikt 9 och en från distrikt 12 till att börja med.

I mugglis game så blir tjej rollerna upptagna ganska fort men jag kommer ha en tjej och en kille och sen kommer jag att ha en till kille och en till tjej om det blir nödvändigt.
.

16 jan, 2015 06:04

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (Öppet rollspel)

Du får inte svara på den här tråden.