Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irskoo
Elev |
Här är tråden:
Hermione Granger12 Hupp Caty Delacour AbigailGranger Threstaler Mallen: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Personlighet: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: Mallarna: Irskoo: Spoiler: Tryck här för att visa! AbigailGranger: Spoiler: Tryck här för att visa! Hermione Granger12: Spoiler: Tryck här för att visa! Caty Delacour: Spoiler: Tryck här för att visa! Hupp Spoiler: Tryck här för att visa! Threstaler Spoiler: Tryck här för att visa! Handling: Alla de sex eleverna går på Hogwarts när det händer mystiska dödsfall. Vad beror det på? Ordning i skrivandet: 1.Irskoo 2.Hupp 3.Hermione Granger12 4.Caty Delacour 5:AbigailGranger 6.Threstaler
2 jan, 2015 22:30
Detta inlägg ändrades senast 2015-01-14 kl. 15:10
|
|
Borttagen
|
Kanske ska komma på en handling först? :3
2 jan, 2015 22:33 |
|
Irskoo
Elev |
2 jan, 2015 22:34 |
|
Borttagen
|
Vet inte kanske så här: (om vi rollar om HP)
Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Svagheter: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: Vad tycker ni? 2 jan, 2015 22:34 |
|
Irskoo
Elev |
2 jan, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet inte kanske så här: (om vi rollar om HP) Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Svagheter: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: Vad tycker ni? Thats rad 2 jan, 2015 22:37 |
|
Irskoo
Elev |
2 jan, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
. Är väll okej men har svårt att hänga med om det är många 2 jan, 2015 22:40 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det? 2 jan, 2015 22:40 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, nu är det fullt! Säger vi . Är väll okej men har svårt att hänga med om det är många Skrivet av Borttagen: Aa, okej Jag tycker att det ska utspela sig mest på Hogwarts. Vad tycker ni om det?
2 jan, 2015 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen