Harry Potter komedi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter komedi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Ville bara dela med mig av filmerna av de här grymma grabbarna! Lite småsnuskig på sina håll, hoppas ni som har ngt emot det kan ha kul åt de ändå!
http://www.youtube.com/user/PistolShrimps#p/u/16/pCawjbMysBg Vet ni några andra bra HP komedier utan Sagan om Harry Potter så dela gärna med er! "May the force be equal to mass times acceleration" 23 apr, 2010 18:31 |
|
parkinson123
Elev |
23 apr, 2010 18:58 |
|
MattiasD
Elev |
Gud va skön!
Här är en annan pervers parodi http://www.youtube.com/watch?v=vnPn6oGuFQM 23 apr, 2010 19:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Måste påstå att mer vardagliga skämt är roligare än denna sortens
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 apr, 2010 21:57 |
|
Oskan
Elev |
Kolla på de andra filmerna då av samma, som Hermiones Stalker (fast då måste du gå in på deras hemsida http://pistolshrimps.wordpress.com/) och Harrys Helpers! De har gjort 4-5 filmer om HP och någon om Twilight, (för de som är intresserade).
"May the force be equal to mass times acceleration" 25 apr, 2010 14:38 |
|
Oskan
Elev |
De lägger upp nya filmer varje torsdag, förra, förra torsdagen kom en ny hp-komedi! Måste ses! Använd sökfunktionen och sök på Harry Potter på sidan (länken i inlägget ovanför) och var beredd på att skratta!
Någon måste ha någon mer HP-komedi på lager som ni kan dela mer er av!!! "May the force be equal to mass times acceleration" 22 maj, 2010 12:55 |
|
Ally Regins
Elev |
Jag spenderar alldeles för mycket tid på Youtube och har nog sett de flesta, men jag hade inte sett PistolShrimps allra senaste.
Jag kan bidra men Electric Spoofalo med Ryan Higa i rollen som Cho Chang. http://www.youtube.com/watch?v=XOTlCOLpx7M
23 maj, 2010 14:38 |
|
MattiasD
Elev |
Harry Potter Starts a Band! - PistolShrimps Denna måste ni se!
http://www.youtube.com/watch?v=UPVolA1K1Ug 23 maj, 2010 17:58 |
|
Oskan
Elev |
Kul att du tycker om de, jag tycker de äger hårt
"May the force be equal to mass times acceleration" 23 maj, 2010 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag är dålig på att youtuba, mest för att jag har så segt internet den mesta av tiden, så jag har inte koll på så många! Min erfarenhet av Harry Potter-parodier är typ skitkassa svenska där "humorn" går ut på att slänga in könsord och bög vartannat ord.
Jag gillade PistolShrimps grymt mycket (jag kommer nog trotsa mitt sega internet och kolla på dom hela natten xD jobbar natt i morgon så måste vända om dygnet) Jag gillade de sk perversa skämten för de gör det på ett snyggt sätt. 23 maj, 2010 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen