Rollspel [Privat Hupp & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Hupp & J_J]
|
Borttagen
|
I flera hundra år har världsdelarna suttit ihop i varandra och mark har delats upp mellan människorna som bor där men det håller inte, strider bryter ut om mer makt. Mitt i allt lever ett folk slag som kallas druider eller häxor, det är ett fredligt folk som är lömska om de behövs men även smarta de kan bota sjukdomar ingen annan kan, de börjar utrotas av så kalade "männsiskor" som vill se dem döda. Men en dag ändras det då "männsikornas" prins finner en flicka vid gränsen av just druid slaget, han har alltid fått veta att dem e brutala och hemska men detta han ser i denna flickan är ro och frid inget hot allt han har hört e en lögn och man vet inte hur många som finns av deras slag kanske 1000 eller mindre… Men kan deras vänskap bli något mer?
Hupp
blir detta bra?
Mall:
Bild:
Namn:
Ålder:
Övrigt:
14 nov, 2014 22:46
|
|
Borttagen
|
Japp ^¬^ orkar inte skriva mall idag dock : P
14 nov, 2014 22:48
|
|
Borttagen
|
nejd å lung hinner inte heller själv ska nog logga ut ska hitta en låt och lugna ner mig med xD ska upp tidigt
14 nov, 2014 22:50
|
|
Borttagen
|
Okej, Magic av Coldplay kanske ? God natt
14 nov, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
hehe hitade en nu som jag fick hela handlignen i från som lugnade mig faktiskt :3
natti
14 nov, 2014 22:53
|
|
Borttagen
|
Okej vad bra :3 Hur göra man för att lägga till bilder?
15 nov, 2014 11:21
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2014 13:22
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2014 13:39
|
|
Borttagen
|
15 nov, 2014 17:14
|
|
Borttagen
|
tester med någon bild då
15 nov, 2014 17:19
|
Du får inte svara på den här tråden.