Hogwarts (rollspel)
Forum > Fanfiction > Hogwarts (rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Jag vet inte om jag "härmar" någon men det verkar kul att göra detta. Jag tänkte att typ 5 personer skulle vara med och rollspela som 1:a års elever. Varje person skriver om rollfiguren som man vill spela, t.ex: Jag vill spela en tjej som heter Joussie och hon har gröna ögon ,lugg och halvlångt brunt lockigt hår. Joussie är mugglarfödd och hon har inga syskon men hon har en mamma och en pappa och en uggla vid namn pettina.
Ungefär så eller mer Jag vill också ha några "vana" rollspelare som kan spela 2:a 3:e 4:e 5:e 6:e och /:e års elever. Det blir roligast Jag spelar rektor vid namn Heptimba ( Maisie Heptimba) Professor Heptimba är vid 50 års åldern och väldigt snäll. Jag spelar också som sagt några lärare. Men det får ni veta mer om sen När jag skriver STOPP kan ingen mer vara med Jag har gjort en lika dan tråd i "Quidditchplanen". Det är där ni hälst ska skriva sen 16 maj, 2011 16:43 |
|
Lillan Potter
Elev |
Jag vill vara med!
Jag är en 1 års elev och heter Molly Silver (Hermione Granger får börja på Hogwarts när hon är 10 så då får jag också det) Och börjar på Hogwarts ettåriga förtidigt och är alltså 10 när hon börjar! Hon har gröna ögon (Typ lysande 24 feb, 2013 14:15 |
Forum > Fanfiction > Hogwarts (rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen