Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag missade honom!

Forum > Harry Potter > Jag missade honom!

1 2
Användare Inlägg
Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Nu har Rupert Grint lämnat Trollhättan!
Jag bor i Trollhättan och jag är bara så himla förbannad på mig själv!
Jag har missat honom!
jasg borde ha varit där kl. 5 varje morgon och väntat på att han skulle komma ut!
Men jag kommer at få hans autograf och det är jag såååååååå himla gald över!
Man kan vinna en signerad Dödsrelikerna del 1 film stod det i tidningen.det finns 3 stycken. jag vet inte om jag vill ha den. Jag har ju redan filmen och snart hans autograf.
jag hoppas att det är stora HP fan som förtjänar filmen som får dem.
Är det nån som kommer försöka få den?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

16 maj, 2011 15:27

lisaa
Elev

Avatar


jag misa också han!

HP <3

16 maj, 2011 15:38

Borttagen

Avatar


Åh nej, vad tråkigt! Nåväl, det är bra att du ser det hela från den ljusa sidan: an autograph is on its way, after all!

16 maj, 2011 15:59

elinpelin
Elev

Avatar


Ja, det är synd Men verför lämmnade han Trollhättan?? Han har ju inte gjort klart filmen än.,,,

I &#9829; Hermione

16 maj, 2011 16:01

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Han kanske ska spela in på ett annat ställe nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

16 maj, 2011 16:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av elinpelin:
Ja, det är synd Men verför lämmnade han Trollhättan?? Han har ju inte gjort klart filmen än.,,,


Hela filmen skulle inte spelas in i Sverige, bara delar av den.

16 maj, 2011 18:02

accioron
Elev

Avatar


Tror det stod på Comrades Twitter igår att de är klara med filmen!

16 maj, 2011 19:59

Borttagen

Avatar


Kan han inte va i Stockholm.

16 maj, 2011 20:38

rosea
Elev

Avatar


VAAAAAAAA?!!! JAG SOM BOR SÅ NÄRA!!!!!!!! VARFÖR SA DU INGET TILL MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????

TEBAKS IGEN

30 okt, 2012 18:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av rosea:
VAAAAAAAA?!!! JAG SOM BOR SÅ NÄRA!!!!!!!! VARFÖR SA DU INGET TILL MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????

Ta inte upp gamla trådar

30 okt, 2012 18:25

1 2

Forum > Harry Potter > Jag missade honom!

Du får inte svara på den här tråden.