Jag missade honom!
Forum > Harry Potter > Jag missade honom!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Nu har Rupert Grint lämnat Trollhättan!
Jag bor i Trollhättan och jag är bara så himla förbannad på mig själv! Jag har missat honom! jasg borde ha varit där kl. 5 varje morgon och väntat på att han skulle komma ut! Men jag kommer at få hans autograf och det är jag såååååååå himla gald över! Man kan vinna en signerad Dödsrelikerna del 1 film stod det i tidningen.det finns 3 stycken. jag vet inte om jag vill ha den. Jag har ju redan filmen och snart hans autograf. jag hoppas att det är stora HP fan som förtjänar filmen som får dem. Är det nån som kommer försöka få den?
16 maj, 2011 15:27 |
|
lisaa
Elev |
jag misa också han!
HP <3 16 maj, 2011 15:38 |
|
Borttagen
|
Åh nej, vad tråkigt! Nåväl, det är bra att du ser det hela från den ljusa sidan: an autograph is on its way, after all!
16 maj, 2011 15:59 |
|
elinpelin
Elev |
Ja, det är synd
I ♥ Hermione 16 maj, 2011 16:01 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
16 maj, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av elinpelin: Ja, det är synd Hela filmen skulle inte spelas in i Sverige, bara delar av den. 16 maj, 2011 18:02 |
|
accioron
Elev |
Tror det stod på Comrades Twitter igår att de är klara med filmen!
16 maj, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Kan han inte va i Stockholm.
16 maj, 2011 20:38 |
|
rosea
Elev |
VAAAAAAAA?!!! JAG SOM BOR SÅ NÄRA!!!!!!!! VARFÖR SA DU INGET TILL MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????
TEBAKS IGEN 30 okt, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rosea: VAAAAAAAA?!!! JAG SOM BOR SÅ NÄRA!!!!!!!! VARFÖR SA DU INGET TILL MIG?!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????? Ta inte upp gamla trådar 30 okt, 2012 18:25 |
Forum > Harry Potter > Jag missade honom!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen