Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Okej, så hej! Jag är ny här på Mugglarportalen så eh, ja, vet inte om det här är helt rätt forum men det går la bra!
Jo, det är så att jag och en vän bestämde att vi skulle åka till England i och med den sista premiären, men nu visade det sig att hon inte längre kan, så jag undrar om det är någon här som kommer befinna sig där? Jag försöker få med mig en kompis som ''gillar hp.... i alla fall de första två filmerna där de fortfarande var söta lol!!!'' men hon är inte säker. Är mest nyfiken, och om man blir helt utan hp-sällskap har några/någon att köa med? let me know~ 15 maj, 2011 20:56 |
|
Elderwand
Elev |
15 maj, 2011 21:43 |
|
accioron
Elev |
Åh, ska ni? Jag har aldrig varit på en engelsk premiär förut så det skulle vara skönt om man ''kände'' någon där (om jag nu inte hittar någon som är villigt att följa med!) men liksom, jag vet att man måste vara där åtminstone runt fyra, fem på morgonen för att ens komma in bland portarna? Nu är det ju trots allt två månader kvar, men om det är ni, eller fler, som ska dit, skulle det vara okej om man kanske höll plats åt varandra då? Bara så att man vet lite mer när man väl är där!
15 maj, 2011 21:56 |
|
childhoodlight
Elev |
Alltså vänta nu, haha, ska du på världspremiären eller galapremiären? För på galapremiären ska jag och Elderwand, och det ska vara på Trafalgar Square, så jag tror att vi dessvärre pratar om två olika saker. :< Fast jo, galapremiären är den 7e. Men då är det ju inga portar - det är utomhus, så man kommer bara köa. Men jag tror vi skulle kunna hålla platser åt er, beror ju på hur många som kommer osv, och när vi själva drar dit <:
16 maj, 2011 06:33 |
|
accioron
Elev |
Ja juste! Jag menar Trafalgar square, haha. Och ja, det är ju som sagt bara utomhus, vi kommer inte få se filmen ju. Med portarna menade jag alltså precis vid röda mattan. Är så van vid att det brukar vara i Leicester Square, haha. Här hittade jag infon! http://www.youtube.com/watch?v=bGtRc3nXD8A&sns=em
16 maj, 2011 09:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-05-16 kl. 11:28
|
|
Chriszy
Elev |
Jag tänkte åka dit, men sen så blev jag av med jobbet och har inte kunnat spara ihop pengar till det
I solemnly swear that I am up to no good. 16 maj, 2011 10:05 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
16 maj, 2011 15:02 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Ja juste! Jag menar Trafalgar square, haha. Och ja, det är ju som sagt bara utomhus, vi kommer inte få se filmen ju. Med portarna menade jag alltså precis vid röda mattan. Är så van vid att det brukar vara i Leicester Square, haha. Här hittade jag infon! http://www.youtube.com/watch?v=bGtRc3nXD8A&sns=em Hahaha ja men det var ju premiären för del Dödsrelikerna del 1, inte del 2! : D
16 maj, 2011 15:36 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av accioron: Ja juste! Jag menar Trafalgar square, haha. Och ja, det är ju som sagt bara utomhus, vi kommer inte få se filmen ju. Med portarna menade jag alltså precis vid röda mattan. Är så van vid att det brukar vara i Leicester Square, haha. Här hittade jag infon! http://www.youtube.com/watch?v=bGtRc3nXD8A&sns=em Hahaha ja men det var ju premiären för del Dödsrelikerna del 1, inte del 2! : D Jo, jag vet, haha! Men det var det jag menade med portarna, och det var för att alla andra premiärer har varit i Leicester Square. 16 maj, 2011 16:30 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av accioron: Ja juste! Jag menar Trafalgar square, haha. Och ja, det är ju som sagt bara utomhus, vi kommer inte få se filmen ju. Med portarna menade jag alltså precis vid röda mattan. Är så van vid att det brukar vara i Leicester Square, haha. Här hittade jag infon! http://www.youtube.com/watch?v=bGtRc3nXD8A&sns=em Hahaha ja men det var ju premiären för del Dödsrelikerna del 1, inte del 2! : D Jo, jag vet, haha! Men det var det jag menade med portarna, och det var för att alla andra premiärer har varit i Leicester Square. Jahaa-a, det var så du menade! Haha men ja : D
16 maj, 2011 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen