Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Siggan_09, Torak05 och Kallamina

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Siggan_09, Torak05 och Kallamina

Användare Inlägg
Kallamina
Elev

Avatar

+1


Så, vad ska det handla om? Några förslag?

Här är mallen:
Namn:
Ålder:
Utseende:
Vapen:
Varelse:
Familj:
Bor:
Kön:
Djur (friviligt) :
Personligheter:
Duktig på att:
Dålig på att:

OBS!!! Alla som vill vara med men inte heter något av rubrikens namn får tyvärr inte vara med, eftersom detta är ett privat roll!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

25 okt, 2014 13:02

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-25 kl. 13:55
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar

+1


namn: peter
ålder: 14,6
utseende:långt brunt hår ljus hud färg spetsig näsa grön sliten tröja grön slitna byxor.
vapen:super bra sinnen. Kan trolla ur händerna.
varelse:varulv.
familj:har ingen.
bor: i skogen woody
kön: kille

personligheter: snäll kan lätt bli arg.
duktig på att:springa smart.
dålig på att:städa.

25 okt, 2014 13:55

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 09:19
Antal ändringar: 1

Kallamina
Elev

Avatar

+1


Här är mallen:
Namn: Serina
Ålder: 16
Utseende: Långt brunt hår som går till midjan, bruna ögon, blodröd mun, Svarta, långa ögonfransar och en smärt kropp.
Vapen: två dolkar i beltet och två samurajsvärd som sitter fast på ryggen, ( hoppas ni fattar ).
Varelse: Rollas, är en så länge en hemlighet.
Familj: Adopterad av två mäniskor, som dog i en brand.
Bor: I byn Hoppilonstra
Kön: Kvinna
Djur (friviligt) : Har en egen drake ( väldigt liten ) som brukar sitta på hennes axel.
Personligheter: Snäll, mystisk, tystlåten, trevlig och smart.
Duktig på att: slåss
Dålig på att: var vänlig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

25 okt, 2014 14:01

Siggan 09
Elev

Avatar


Namn: Amanda
Ålder: 15
Utseende: Långt ljust hår, slitna jeans, en turkos T-shirt och långa mörka ögonfransar.
Vapen: Trollstav.
Varelse: Människa och varulv.
Familj: En adoptivmamma (adoptivpappan dödades av en varulv).
Bor: På skolterminen Hogwarts, vanligtvis i Kråkslottet.
Kön: Kvinna
Djur: Ugglan Kramse (min riktiga pappa (animagus) )
Personligheter: Smart, rolig, påhittig.
Duktig på att: Duellera.
Dålig på att: Få sämst betyg i klassen.

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

25 okt, 2014 18:06

Detta inlägg ändrades senast 2015-01-31 kl. 09:06
Antal ändringar: 6

Borttagen

Avatar

+1


Peter
jag vaknade en morgon av att en uggla hoade med ett
brev i munnen jag antog att det var från Amanda.
Jag gav den sista knutingen jag hade till ugglan. När jag hade gjort det så tog jag brevet och öppnade.
I brevet så tog det:hej hoppas du mår bra om du är pank så har du tio galleoner lycka till vi ses snart.
jag gick upp ur sängen(en liten löv hög). jag letade efter några djur att äta men jag fick nöja med ett par möss.

26 okt, 2014 14:23

Siggan 09
Elev

Avatar




“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

22 nov, 2014 08:21

Detta inlägg ändrades senast 2015-01-31 kl. 08:52
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar

+1


kan ni inte rolla

16 dec, 2014 15:03

Siggan 09
Elev

Avatar


Amanda
Jag vaknade av att Kramse hoade och tittade upp.
Jag hade glömt att han skulle väcka mig för att jag skulle skriva mitt brev.
Jag satte mig upp och kollade klockan, hon var tre på natten.
Anledningen att skriva brev på natten var att min adoptivmamma ville kolla alla mina brev eftersom hon inte gillade att jag brevväxlade med Peter, min trogne vän och varulv.
Jag satte mig vid skrivbordet och skrev:
Hej!
Hoppas du mår bra, om du är pank så har du tio galleoner.
Lycka till vi ses snart! : )

Jag lade i tio galleoner (en struntsumma för mig eftersom min adoptivmamma var en rik vampyr) slickade igen brevet och sade till pappa (Kramse) var han skulle lämna brevet.
Sedan lade jag mig att sova igen.

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

12 jan, 2015 16:15

Morfox
Elev

Avatar


Får jag vara med

9 feb, 2015 16:33

Borttagen

Avatar


]neeeeeeeeeeeeeej!!!![



Peter
jag gick en liten bit och helt plötsligt så stog jag utanför
Amandas sov rums fönster jag klättrade upp till(jag är en varulv så jag kan klättra eftersom att jag har klor) fönstret
och såg att hon sov. jag la mig på stenen nedanför och sov (kanske lite ont men fick duga).

12 feb, 2015 19:12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Siggan_09, Torak05 och Kallamina

Du får inte svara på den här tråden.