Belien PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Belien PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Beben
Mall Fullständigt namn: Ålder: Utseende: Personlighet: Familj: Bakgrund (frivilligt) : Övrigt: Does that duga, bejb? 10 okt, 2014 22:43 |
|
Beben
Elev |
Fullständigt namn: Grace Amanda Sarah Avery
Ålder: 16 (fyller år 21 januari) Utseende: AJ Mischalka ( Personlighet: You know Familj: Mamma, och syster Emily, mamman och pappan är skilda och hon vet ingenting om hennes pappa. Bakgrund (frivilligt) : Har alltid fallit för dom mer dåliga killarna, som sen använder henne. Hon har rökt, gör det fortfarande ibland. (Det behövs inte mer va?) Övrigt: Festar mycket, kan ibland röka, säljer sig och har sex väldigt ofta, med praktisk taget vem som helst. Does that duga? 11 okt, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
Japp ^^
Fullständigt namn: Harry Edward Styles Ålder: 20 Utseende: HAHHAHA kände mig tvungen xD Personlighet: hans normala personlighet, men han kan vara mer bitter nu ^^ Familj: Haz = forever alone Bakgrund (frivilligt) :Idk, men brukade typ ses ihop med olika tjejer jämt tills han blev i depression mode. Han tycker typ att alla utnyttjar honom. Övrigt: Han är inte särskilt lycklig nu på insidan, men försöker alltid vara positiv bland fans, intervjuer osv, för att inte oroa någon. Yesyes, that's da mall 11 okt, 2014 19:44 |
|
Beben
Elev |
Alla som har tänkt läsa, detta rollet kommer innehålla sex, fester och vara mycket mycket deprimerande, och wierd!
11 okt, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
Jah, så lämna this roll om du fortfarande vill kunna kalla oss två för homo sapiens
11 okt, 2014 19:56 |
|
Beben
Elev |
Nu har vi varnat er, och ni kan nu inte säga till någon om vi skriver sådant som inte alla klarar av.
Hej då alla som tänk läsa detta men inte klarar av allt vi skriver om 11 okt, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
OMG, den där mini-smileyn ser helt peddo ut xD
11 okt, 2014 20:00 |
|
Beben
Elev |
11 okt, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Utan att de vet att de blir ihopsatta eller?
11 okt, 2014 20:02 |
|
Beben
Elev |
Ja, och sen kan dom "ha kul" och dagen efter blir dom det xD Ahahaha, eller något sånt, det var bara något random
11 okt, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen