Musik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Hej alla glada mugglisar,
Är det bara jag har lite "annorlunda" musiksmak, jag menar inte konstig, jag menar bara att jag gillar att lyssna på lite musik som mina vänner tycker at typ lite konstig... Någon mer som känner så här? Skriv gärna det isåfall!! Just nu lyssnar jag på t.ex låtarna: The Call -Regina Spektor Comeback Kid -? There's A Place For Us -? Någon annan som har hört dessa låtar? Om ni inte har det, LYSSNA PÅ DEM
17 sep, 2014 15:56 |
|
Frivolt
Elev |
Jag har hört The Call
Okej, artister: Melanie Martinez Meghan Trainor Jen Foster 17 sep, 2014 16:24 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Elsa Gryffindor: Hej alla glada mugglisar, Är det bara jag har lite "annorlunda" musiksmak, jag menar inte konstig, jag menar bara att jag gillar att lyssna på lite musik som mina vänner tycker at typ lite konstig... Någon mer som känner så här? Skriv gärna det isåfall!! Just nu lyssnar jag på t.ex låtarna: The Call -Regina Spektor Comeback Kid -? There's A Place For Us -? Någon annan som har hört dessa låtar? Om ni inte har det, LYSSNA PÅ DEM Regina lyssnar jag på typ JÄMT, när jag inte lyssnar på Trallpunk eller dylikt!
17 sep, 2014 17:14 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Haha, inte alls konstigt om man jämför med min XD
17 sep, 2014 21:17 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
En annan låt som jag tycker är väldigt bra är As long as you live me - Backstreet Boys
Ni borde lyssna på den!! http://youtu.be/CPD7Bf4BfFI ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Länk till låten (med lyrics)
20 nov, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
Haha ... jag har väldigt varierad musiksmak, och ingen av mina IRL-kompisar lyssnar på något av det :'
Ed Sheeran (som dock inte är ovanlig men ah), Seremedy, The Neverdies, Overworld, Kerbera ... the list goes on Har internetvänner som lyssnar på dem, dock ^^ 20 nov, 2014 21:33 |
|
Lunisen
Elev |
Haha, har väldigt konstig musiksmak som är väldigt varierad.
Lyssnar på: Vocaloids Annan japansk musik (typ anime openings) Wrock Låtar från gosskören (en fransk körfilm) Disney 20 nov, 2014 21:59 |
|
Fellrendión
Elev |
21 nov, 2014 19:45 |
|
Archarec
Elev |
Jag lyssnar dels på diverse olika genrer inom rock, metal och punk, men även mycket på instrumental musik i olika former. Många band som jag gillar är helt okända, men över lag så är min musikstil så långt inte så underlig. Däremot så har jag nyligen upptäckt att jag älskar 8-bitarsmusik i alla former. Det är annorlunda musik, skulle jag vilja påstå. Fantastiskt.
22 nov, 2014 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen