Privat mellan CD och EG
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan CD och EG
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
Haiii
Trött tjej <333 5 aug, 2014 19:30 |
|
Clara Darkin
Elev |
5 aug, 2014 19:32 |
|
Emma Granger
Elev |
Okej vad gör vi då? kille/tjej?
Trött tjej <333 5 aug, 2014 19:40 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Okej vad gör vi då? kille/tjej? Vet inte riktigt, jag känner för att rolla som tjej, men jag vet inte. Jag orkar förresten inte köra på första året. Tycker det är bättre med kanske tredje eller femte året, vad tycker du? ![]()
5 aug, 2014 19:43 |
|
Emma Granger
Elev |
aa tredje tycker jag, för vill rolla första hogsmead resan tex.
Trött tjej <333 5 aug, 2014 20:13 |
|
Clara Darkin
Elev |
5 aug, 2014 20:18 |
|
Emma Granger
Elev |
tjej helst....
Trött tjej <333 5 aug, 2014 20:23 |
|
Clara Darkin
Elev |
Okej några ideer då? Skulle väl kunna vara vänskap fast att karaktärerna kanske har någon speciell förmåga eller nån spännande backstory eller nåt sånt. Nån twist typ.
![]()
5 aug, 2014 20:25 |
|
Emma Granger
Elev |
kommer du ihåg när vi rollade med glömske förtrollning, det var riktigt nice. Men jag ska kolla på film med familjen nu, skriver mer imorgon.
Trött tjej <333 5 aug, 2014 20:55 |
|
Clara Darkin
Elev |
5 aug, 2014 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen