Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alexandra Hagström

Sådär ja!

Mall:

Namn:
Ålder:
Utseende:
Personlighet:
Familj:
Ihop med:
Intressen:
Övrigt:

Hoppas mallen är bra Min mall kommer senare

29 jul, 2014 14:10

Borttagen

Avatar


Namn: Julia Ross
Ålder: 16
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fa1-images.myspacecdn.com%2Fimages03%2F35%2F3f41f596280143d482a38fd93901e958%2F300x300.jpg
Personlighet: Snäll, trevlig, artig och smart
Familj: Hon bor med sina fyra äldre bröder Liam ( 20), Lukas ( 24), Marcus ( 19) och Kevin ( 18 )
Ihop med: Ogge
Intressen: Blogga, skriva, fota, musik, läsa, göra kläder och sova
Övrigt: Hennes föräldrar dog i en bilolycka.

29 jul, 2014 14:20

Borttagen

Avatar


Namn: Jessica (kallas Jess) Winterskog
Ålder: 15
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgfx.aftonbladet-cdn.se%2Fimage%2F19263198%2F800%2Fnormal%2F8af222ee3f325%2Fangela6.jpg (hon till vänster)
Personlighet: Rollas
Familj: Mamma, pappa och hunden Dogge
Ihop med: Omar
Intressen: Sång, dans, blogga och att rita
Övrigt: -

Kan du börja?

29 jul, 2014 15:58

Borttagen

Avatar


Jag satt utanför huset och lyssnade på musik när jag såg Ogge komma.
- Hej, sa jag glatt och kramade om honom.
- Hej, sa Ogge och kramade tillbaka.
Jag drog med honom in.
- Lukas jag och Ogge går upp på mitt rum ropa när maten är klar, sa jag.
Lukas kom ut till oss.
- Tja Ogge, sa Lukas.
- Tja, sa Ogge.
Jag stampade otåligt i golvet.
- Jag ropar när maten är klar, sa Lukas.
Jag log och drog med Ogge upp till mitt rum.

29 jul, 2014 16:21

Borttagen

Avatar


Jag kramade om Omar när han kom in i huset.
"Hej! Vi är ensamma hemma, resten är på tivoli..."
"Okej", sa han och log sitt underbara leende mot mig.
"Ska vi äta middag nu?"
"Visst!"
"Kan du hjälpa mig med maten?"
"Absolut", säger han och kysser mig lätt på munnen.

29 jul, 2014 16:58

Borttagen

Avatar


Ogge kastade sig på min säng och jag la mig ner bredvid honom.
- Jo jag ska träffa Omar och hans tjej senare hänger du med? Frågade Ogge och strök mig över kinden.
- Visst, sa jag glatt.
Ogge log och pussade mig på kinden.
Jag hörde dörren öppnas där nere och sen hörde jag Kevins röst.
Jag vände mig mot Ogge och kollade på honom.
Han flinade och drog mig närmare.
Jag skrattade och kysste honom och han besvarade kyssen.
Helt plötsligt slängs dörren upp och in kommer Kevin.
- Oj sorry, sa Kevin och skrattade.
Jag knuffade ut honom ur mitt rum och gick tillbaka till Ogge.

29 jul, 2014 17:03

Borttagen

Avatar


"Vad blir det?" frågade Omar.
"Prinskorv med potatis och stekt ägg. Det enda vi har hemma", sa jag.
"Jag kan ta äggen", sa Omar och jag gav honom ett paket ägg.
Jag tog och började skala potatis. Kras! Omar tappade ägget på golvet.
"Alltså, jag har aldrig varit bra på det här med ägg..."
"Det är lugnt", sa jag och kysste honom på kinden. "Jag grejar det."
"Tack sa han och drog mig närmare honom. Hans läppar nuddade mina och vi hånglade. Rätt långt hångel. Till slut släppte han mina läppar och log medan han tog prinskorvarna.
"Jess, jag ska träffa Ogge och hans tjej, hänger du med?"
"Absolut!"

29 jul, 2014 17:29

Borttagen

Avatar


Lukas ropade att maten var klar och jag sprang ner till köket med Ogge i hälarna.
- Vad blir det?frågade jag.
- Pannbiff med potatis, sa Lukas.
Jag la upp mat på min tallrik och började prata med Liam.
Jag åt upp och gick till mitt rum.
- Julia kommer du vi måste dra, sa Ogge.
- Jag kommer, sa jag och tog min jacka från golvet.
Jag kramade mina brorsor hejdå och gick ut med Ogge.

29 jul, 2014 17:32

Borttagen

Avatar


Efter ett litet dag var maten färdig, och vi började äta.
"Du är duktig på att laga mat", sa Omar och jag log.
"Gillar du min mat kommer du älska min mammas."
"Jag får ta och kidnappa henne så hon kan laga mat åt mig!"
"Bra idé", sa jag och blinkade med ena ögat.
Efter ett litet tag var vi färdiga.
"Vi drar nu, Jess", sa Omar och tog på sig sin munkjacka.
"Okej", sa jag och tog på mig min munkjacka.
"Vi ska möta dem på Skansen."
"Okej", sa jag.

Sedan var vi framme. Vid ingången stod Ogge och hans tjej och väntade. Omar tryckte min hand som låg i hans och jag log. Vi gick fram till dem.

29 jul, 2014 17:36

Borttagen

Avatar


Jag kramade Ogges hand.
- Tänk om hon inte gillar mig, sa jag tyst.
Ogge grepp tag i mitt ansikte och kollade på mig.
- Då är det något fel på henne, sa Ogge och kysste mig.
Jag besvarade kyssen och såg dom komma.
Ogge och Omar hälsade och jag kollade på tjejen.
- Hej, sa jag.

29 jul, 2014 17:39

1 2 3 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.