Prs NightDragon och Hermone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs NightDragon och Hermone
|
Borttagen
|
HermoneOkej, här är mallen.
Namn:
Elevhem:
Intressen:
Blodstatus:
Min:
Namn: Aya Tra
Elevhem: Slytherin, kul att testa med andra elevhem.
Intressen: Läsa och spela quidditch.
Blodstatus:Renblod
10 jul, 2014 17:23
|
|
Borttagen
|
Namn:lilly loper
Elevhem först gryffindor men blir sedan omplaserad till slytherin
:Intressen:läsa plugga titta på Quidditch
Blodstatus:mugglarfödd
10 jul, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
10 jul, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
Ok
jag gick igenom min packning en gång till.
det var den fjärde bara den här timmen.
jag hade hållt på så i 4 timmar.
När jag var säker på atg ajg hade allt så gick jag ut till bilen och satte mig.
det var en kall och blåsig dag när pappa skulle köra mig till stationen.
där skulle jag gå på ett tåg somm hette hogwarts expressen.
nör vi kom fram så iom det en gubbe i lång klädnad. Och visade mig vägen till perongen.
10 jul, 2014 17:32
|
|
Borttagen
|
Jag höll på att packa. Jag var jättesen, det visste jag. Men jag brydde mig inte, jag är ju bra på att springa, så jag hinner nog. Åh, jag var så trötta på mina föräldrar att de hatade mugglarfödda och halvblod, man kan väl inte hjälpa att man är det.
-Aya, du MÅSTE verkligen snabba på nu, tåget går snart! sa mamma. Hon tillade: Och var inte nära några smutskallar nu.
Jag hatar henne, tänker jag. Men nu skulle jag verkligen springa för att hinna med tåget. Jag sprang genom spärren till perrong 9 och tre kvart och sprang på tåget.
10 jul, 2014 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag letade upp en ledifåg kupé och satte mig till rätta.
Sedan tittade jag ut genom fönstret.
10 jul, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag sprang genom vagnen. Alla kupéer var ju fulla! Jag gick in i den sista kupén, hoppas att den inte också är full! Där satt en tjej och kollade ut genom fönstret.
-Hej, får jag sitta här? frågade jag.
10 jul, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
11 jul, 2014 12:37
|
|
Borttagen
|
11 jul, 2014 17:24
|
|
Borttagen
|
(Är di en kille eller tjej?)
Jag satt en stund och tittade på hen.
11 jul, 2014 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.