Thg PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Thg PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
Hej här är tråden Katniss Potter
Mallen: Namn (för och efternamn) : Kön: Ålder (12-18 ) : Distrikt: Utseende: Bra på (max 4) : Dålig på (minst 3) : Favoritvapen: Frivillig? I så fall varför : Sponsorer ( antal ) : Övrigt: PS Spoiler: Tryck här för att visa!
10 jul, 2014 12:45 |
|
Borttagen
|
1. Ääh vet inte
2 vet inte... vad tycker du? 3. Kanske... det beror lite på 4. Vet inte... kanske känns lite snopet om någon dör, men jag vet inte... Haha skrev vet inte överralt Ps Spoiler: Tryck här för att visa! 10 jul, 2014 12:51 |
|
Alice Weasley
Elev |
PS mina frågor
1 oki jag tycker att vinte känner varandra innan vi startar 2 vi kommer i te från samma distrikt 3 vi teemar 4 båda vinner PS dina frågor. 1 vi är samma ålder 2 well i can be pojke then PS ( igen :3) Spoiler: Tryck här för att visa!
10 jul, 2014 12:57 |
|
Borttagen
|
Ja, det kan dom kanske bli
Ps(igen...) Spoiler:
Tryck här för att visa! 10 jul, 2014 13:04 |
|
Alice Weasley
Elev |
Jag låg och tittade på stjärnorna ... Tycker jag blir bäst men helst om du vill skriva i nu form jag tycker det blir mer verkligt
Du kan komma från 12.an Jag vill komma från 11.an PS ( igen )Spoiler: Tryck här för att visa!
10 jul, 2014 13:25 |
|
Borttagen
|
Namn: Kimberly (kallas Kim) Topaz
Kön: tjej Ålder: 14 kanske? Distrikt: 12 Utseende: mörkbrunt, spikrakt hår som går lite nedanför midjan, helt violetta ögon, lite mörk hy(typ som Rue), svarta glasögon Bra på: smart, modig, stark, onaturligt bra hörsel Dålig på: mörkrädd, och har därför även dåligt mörkerseende, sömnproblem, det tar minst 3-4 timmar för henne att somna. Hon har dåligt självförtroende Favoritvapen: egentligen alla vapen man siktar med(t ex pilbåge, kastknivar OSV) men hon är bäst med kastknivar Frivillig? I så fall varför: nej Sponsorer: det får vi se under rollets gång ;P Personlighet: hon är gandska otrevlig mot dom flesta, men när hon lär känna någon så är hon trevlig, hon kan dock rätt ofta få utbrott och börja skrika mot personer som hon känner, men det brukar gå över Övrigt: hon bor ensam med sin mamma och sin lillasyster och är hjälpreda till sin mamma som är distriktets sömmerska Alice Weasley nu är det din tur 11 jul, 2014 00:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-08- 9 kl. 20:49
|
|
Alice Weasley
Elev |
Min mall:
Namn (för och efternamn) : Eric Sanderson Kön: kille Ålder (12-18 ) : 14 Distrikt: Utseende:ljust rufsigt hår och grönbruna ögon ljusbrun hy och ganska stark Bra på (max 4) : stark,kamouflage , klättra,pricksäker Dålig på (minst 3) : kan inte simma, hatar mörker, längtar hem Favoritvapen: spjut Frivillig? I så fall varför : inte Sponsorer ( antal ) : rollas Övrigt: Han bor i. En fattig familj. Du får börja rolla nu
11 jul, 2014 11:15 |
|
Borttagen
|
(Okej)
Jag pillade på mitt mörkbruna hår. Idag var det dags. Mitt tredje slåtter. Jag ryste till. Slåtterdag. Hungerspelen. Det vae hemskt. Jag hade på mig en lila klänning med silvriga stjärnor., och min mamma hade sytt den. Det var den vackraste jag hade. Eskorten dtog en lapp ur flickornas glaskupol. - Kimberly Topaz! Jag rynkade på näsan. Jag? Det kunde inte stämma. Eskorten läste återigen namnet. - Kimberly Topaz! Jag började med sakta steg gå fram till scenen. Eskorten drog pojken, en som jag visste kom från sömmen. Jag kände igen honom som den 12-åriga pojken min syster Ametist brukade leka med. Jag visste hur jobbigt det skulle bli för henne. Sin bästisoch sin syster skulle till hungerspelen. Skrev hela slåtterceremonin på en gång 11 jul, 2014 12:46
Detta inlägg ändrades senast 2014-08- 9 kl. 20:52
|
|
Alice Weasley
Elev |
( oki
Eric: Jag sa Sätter på mig mina kläder och rusar ut till torget. Självklart är jag försenad som jag ofta blir men jag har aldrig förr varit försenad till något så viktigt. Jag springer och springer och hinner precis in när jag hör henne ropa " Eric Sanderson!" Plötligt fryser jag till is jag står och stirrar rakt ut och hon upprepar med lite irritation på klangen " Eric Sanderson!!!" En eskort knuffar upp mig på scenen där jag står silla och stirrar rakt ut i luften. Min mor gråter och plötsligt säger eskorten " Det här är altså våra deltagare i år!Glatt hunger spel och låt oddsen alltid vara med er!"
11 jul, 2014 13:39 |
|
Borttagen
|
(Just det *känner sig korkad*)
Jag satt i en soffa i rättens hus när min lillasyster kom och kadtade sig i min famn. - Kimberly, nej! Jag smekte henne över det korpsvarta håret. - det är okej Ametist, det är okej! Sade jag lugnande. Jag kommade på mamma över Ametists axel. Hon grät en tyst gråt. Jag räkte ut en hand till henne och hon tog emot den. Så satt vi där tills fredsväktarna kom och drog iväg dom. Jag suckade. Det fanns ingen mer som skulle komma och säga hej då. (Ledsen att det kommer sent) 11 jul, 2014 22:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Thg PRS
Du får inte svara på den här tråden.



)
Mugglarportalen