PRS DIVERGENT C:
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS DIVERGENT C:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Fyra falanger. Fyra personer. Ett öde.
Majaluna Queen Boo Matilda weasley och mwah c:< - Namn: Ålder: Utseende: Förra faland: Personlighet: Styrk(or) MAX 4 : Svag(heter) MINST 2 : Övrigt:
6 jul, 2014 22:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Weii... Men vilken falang ska vi välja?
jag är jättecoolig älska mig plz 6 jul, 2014 22:37 |
|
Kim Potter
Elev |
6 jul, 2014 22:38 |
|
Majaluna
Elev |
6 jul, 2014 22:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx
6 jul, 2014 22:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: pax för fridfullaSkrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx jag är jättecoolig älska mig plz 6 jul, 2014 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 6 kl. 22:42
|
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx Då tar jag fridfulla! C: om det är ok
6 jul, 2014 22:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Majaluna: meeh...Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx Då tar jag fridfulla! C: om det är ok jag är jättecoolig älska mig plz 6 jul, 2014 22:42 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Majaluna: meeh... Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx Då tar jag fridfulla! C: om det är ok Åh förlåt, förut skrev du ärliga.. Men jag kan annars ta ärliga
6 jul, 2014 22:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Majaluna: Näme det är lugnt c: jag kan va från de Ärliga Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Majaluna: meeh... Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Majaluna: Okej! Och vi ska komma från varsin av de andra, ärliga, osjälviska, fridfulla och lärda? Aa c: Jag tar gärna De osjälviska cx Då tar jag fridfulla! C: om det är ok Åh förlåt, förut skrev du ärliga.. Men jag kan annars ta ärliga jag är jättecoolig älska mig plz 6 jul, 2014 22:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS DIVERGENT C:
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen