PRS med -Ron Weasley-
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med -Ron Weasley-
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Namn:
Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Bra på: Dålig på: Typ av monster: Övrigt: Gör du mallen först -Ron Weasley-?
24 jun, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Namn: Alie johanson
Kön: mann Ålder: 14 Utseende: mörk blått hår, svarta ögon, lång för sin ålder. Personlighet: blyg, tycker inte om stora folk massor och är ganska tyst av sig. Bra på: att inte dra till sig uppmärksamhet Dålig på: att lita på folk och att veta vad han ska säga. Typ av monster: demon. Övrigt:vet inte om att han är en demon. 24 jun, 2014 21:29 |
|
TildeW
Elev |
Namn: Niktia Loyy
Kön: Kvinna Ålder: 15 Utseende: ![]() Personlighet: Ganska pratglad men gillar inte att stå i centrum. Nästan alltid på bra humör Bra på: Att övertyga folk och Dålig på: Är nästan alltid lite för ärlig så kan hända att hon sårar. Typ av monster: Vampyr Övrigt:-
24 jun, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Jag fattade i varför jag att gått till den idotiska festen. Jag tittade ut på människorna som stod och pratade och suckade.
"Se vad katten har släpat in!" Sa en lång kille och tog tag i mig. "S-snälla släpp mig."sa jag. "Vad sa du?du får pratar högre!" Sa hon och skrattade. 24 jun, 2014 21:40 |
|
TildeW
Elev |
Jag stod och pratade med några kompisar då en killa sa någon ganska högt. Jag ser mig omkring. Det är en kille som retas med en annan.
"Kom igen..Va inte så elak" säger jag åt honom.
24 jun, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
"Äh kom igen vi skojar bara. Eller hur?" Sa han och stampade mig på foten.
"J-ja det är bara på s-skoj.." sa jag och tittade ner i marken. 24 jun, 2014 21:44 |
|
TildeW
Elev |
24 jun, 2014 21:46 |
|
Borttagen
|
Han vart tyst och gick därifrån.
"Tack.." mumlade jag. 24 jun, 2014 21:48 |
|
TildeW
Elev |
24 jun, 2014 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag sjunker ner på golvet.
24 jun, 2014 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen