Hogwarts (PRS Luna_rav)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts (PRS Luna_rav)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Personligt roll mellan mig och Luna_rav. c:
Mall: Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Personlighet: Familj&bakgrund: Trollstav: Patronus: Övrigt: Ska de vara förstaårselever eller lite äldre? Vad tycker du? Spoiler: Tryck här för att visa!
20 jun, 2014 23:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-06-21 kl. 20:16
|
|
Borttagen
|
Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? 21 jun, 2014 10:07 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever?
21 jun, 2014 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? 21 jun, 2014 10:39 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? De kanske känner varandra liiite och så blir dem vänner sen?
21 jun, 2014 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? De kanske känner varandra liiite och så blir dem vänner sen? Låter bra c: Ska vi ha en eller flera karaktärer var? 21 jun, 2014 17:51 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? De kanske känner varandra liiite och så blir dem vänner sen? Låter bra c: Ska vi ha en eller flera karaktärer var? Ja!
21 jun, 2014 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? De kanske känner varandra liiite och så blir dem vänner sen? Låter bra c: Ska vi ha en eller flera karaktärer var? Ja! Jag kan också ta två c: Vill du börja med mallen eller ska jag? c: 21 jun, 2014 17:56 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Jag tycker nog lite äldre, vad tycker du? Jo, det blir bra. Men vilken årskurs? Fjärdeårselever? Okej, ska eleverna redan känna varandra eller ska de lära känna varandra? De kanske känner varandra liiite och så blir dem vänner sen? Låter bra c: Ska vi ha en eller flera karaktärer var? Ja! Jag kan också ta två c: Vill du börja med mallen eller ska jag? c: Du får börja cx
21 jun, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Mall: Namn: Mika Ålder: 15 Elevhem: Slytherin Utseende: ![]() Personlighet: Rätt rädd för livet men kan vara rätt dryg. Hon kan bli ledsen rätt lätt. Familj&bakgrund: Hon bor med sin mamma (Malin, 38 ), sin pappa (Markus, 42), Sin storebror (Felix, 19) och sin tvillingbror (Alex (15). Trollstav: 11 1/2 tum mahogny, fenixfjäder som kärna. Patronus: Räv Övrigt: - Mall: Namn: Jonathan Ålder: 15 Elevhem: Gryffindor Utseende: Personlighet: Rätt snäll, populär. Familj&bakgrund: Mamma (Nina, 45) Pappa (Roland, 46) lillasyster (Lollo, 7) Trollstav: 9 3/4 tum vinranka, Viliehår som kärna. Patronus: Björn Övrigt: - 21 jun, 2014 18:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts (PRS Luna_rav)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen