PRS kärleksdrama c:
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS kärleksdrama c:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Fairy Tale
Mall: Namn: Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Familj och bakgrund: Övrigt: Är det nåt mer som ska va med...? Och en fråga till; ska det vara ett hetero eller homo-kärleksdrama? (Om du fattar hur jag menar) jag är jättecoolig älska mig plz 19 jun, 2014 20:24 |
|
Fairy Tale
Elev |
Det spelar ingen roll för min del. Namn: Erika Way Ålder:15 Kön:tjej Personlighet: hon är jättesmart, men ibland är hon lite för ärlig. Hon vet vad man ska säga när någon är ledsen och hon vet hur man tröstar folk men inte hur man tröstar sig själv. Erika är väldigt trevlig och rättar inte folk även fast hon vill ibland. Hon sjunger väldigt ofta och väldigt bra. Utseende: ![]() (Ahmajgadd jag använde mig själv i en mall till ett roll jag dör Vet inte om det blev upp och ner though sry) Familj: pappa, och mamma. Övrigt: hon är en geting, (bisexuell fattar ni xD) Är det något jag har glömt?
19 jun, 2014 20:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn: Afrodite Devil (Heter egentligen inte det, men har typ "bytt" namn)
Ålder: 15 Kön: Tjej Personlighet: Visas i rollet c: Utseende: ![]() Familj: Lever med sin mamma, pappan lämnade dem när hon var två år. Övrigt: Geting c: jag är jättecoolig älska mig plz 19 jun, 2014 21:29 |
|
Fairy Tale
Elev |
19 jun, 2014 21:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Bwahahahhahaha du använde mitt ordspråk.. XD Mihihi yey.. skaudu typ va ny på en skola eller något? jag är jättecoolig älska mig plz 19 jun, 2014 21:32 |
|
Fairy Tale
Elev |
19 jun, 2014 21:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Kai
-----------_____________________ Jag går genom trängseln, knuffar mig fram till dörren. Första dagen i skolan efter sommarlovet. Återigen träffa klassen som förstört mitt liv. Jag går in i aulan och sätter mig på en stol, ganska långt bort från podiet där rektor McMuffin (okej, jag kunde inte låta bli...) stod och tittade ut över de elever som redan befann sig i salen. jag är jättecoolig älska mig plz 19 jun, 2014 22:03 |
|
Fairy Tale
Elev |
Kai?
- Jag såg mig förvirrat omkring. Det var inte så många i aulan men ändå visste jag inte var min klass var eller var jag skulle sitta. Så jag satte mig bara ner.
19 jun, 2014 22:09 |
|
Queen Boo
Elev |
(Kai, förkortning av okai, okai är ett anmat ord för okej, synonym till okej är visst, sure mm.)
Fler elever strömmade in i salen och jag hoppades att ingen skulle sätta sig bredvid mig. Men varför skulle någon göra det? Alla äcklades av mig. Snart var salen full och rektorn skulle börja ropa upp namnen. jag är jättecoolig älska mig plz 19 jun, 2014 22:15 |
|
Fairy Tale
Elev |
19 jun, 2014 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen