Apokalyps (ORP)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Apokalyps (ORP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safir
Elev |
Okej mugglisar, jag har en idé.
Story: Något är påväg att hända i den verkliga världen, byggnader förstörs och människor dör plötsligt utan minsta lilla skada. Det finns en teori, en helt galen teori som cirkulerar mellan medlemarna på mugglarportalen. Det kan väl ändå inte vara... Alla tecknen stämmer ju in... Magi? Kanske. Vissa tror det. Det finns några som till och med hävdar att voldemort har en son, en son som Bellatrix Lestrange födde någon dag innan den där natten hon dog. Är det ens möjligt? Voldemort var ju knappt mänsklig. En sak är alla medlemar överens om. Finns voldemorts son så är han mäktigare och starkare än någon kraft i världen. När alla plötsliga dödsfall börjar närma sig en epidemi så ger sig en liten grupp mugglisar ut för att försöka stoppa vad som hotar världen. Jag söker alltså 3-5 mugglisar som vill rollspela denna story med mig. Man rollar som sig själv, och skriver alltså en mall utifrån sina egna egenskaper och erfarenheter. Vi börjar rolla utifrån att de träffas någonstans och börjar diskutera hur de ska gå tillväga. Krav: + Hyfsat erfaren + Skriv ganska långa inlägg + Seriös + 10 år > Mall: Namn irl: Ålder: Kön: Personlighet: Utseende (bild eller beskrivning) : Positiva egenskaper (max tre) : Negativa egenskaper (minst tre) : Största rädsla: Tror på magi?: Packning (saker som finns hemma hos dig) : Uhm ja, välkommen ^.^
16 jun, 2014 08:38 |
|
Queen Boo
Elev |
YEY!
Kan jag paxa en plats bara? Hinner inte göra mallen nu.. jag är jättecoolig älska mig plz 16 jun, 2014 08:56 |
|
Safir
Elev |
16 jun, 2014 08:59 |
|
Fairy Tale
Elev |
16 jun, 2014 09:45 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara med, mall kommer sen! Men måste man a sitt riktiga namn?
16 jun, 2014 10:35 |
|
Trädkatten
Elev |
16 jun, 2014 10:59 |
|
Bullen1
Elev |
16 jun, 2014 16:01 |
|
Safir
Elev |
Vi är sex pers nu, så ingen mer får vara med men ni som redan frågat får. Mall ska helst komma in ikväll c:
16 jun, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Kan inte skicka in ikväll, går det bra om den kommer imorgon?
16 jun, 2014 16:57 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte skicka in ikväll, går det bra om den kommer imorgon? Det är helt ok c:
16 jun, 2014 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen