Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill någon rolla på engelska?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla på engelska?

Användare Inlägg
5sosStylinson
Elev

Avatar


Halloj!
Är det någon här som skulle velja rolla ett BoyxBoy (två killar blir kära) på engelska med mig? Det måste inte vara BoyxBoy men helst. Det viktigaste är att det är på engelska

Någon intresserad? Uggla mig eller skriv nedan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg2.wikia.nocookie.net%2F__cb20140710131619%2Fthefaultinourstars%2Fimages%2F4%2F4f%2F5sos.gif

12 jun, 2014 09:26

Fairy Tale
Elev

Avatar


Ja jag älskar engelska

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

15 jun, 2014 00:08

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla på engelska?

Du får inte svara på den här tråden.