|
Borttagen
|
Så, Alexandra Hagström.
Gör du mall?
9 jun, 2014 19:03
|
|
Borttagen
|
Visst.
Mall:
Namn:
Ålder:
Kön:
Familj:
Utseende:
Övrigt:
9 jun, 2014 19:07
|
|
Borttagen
|
Namn: Dominik Swan
Ålder: 17
Kön: Manlig
Familj: Dominik har två yngre syskon vid namn Klairity och Joanne som är nio och tolv år. Hans föräldrar är skiljda och bor på olika ställen, så han bor hos sin pappa, Erik. Hans mamma heter Johanna och hon bor lite längre bort, så Dominik hälsar inte på hos sin mamma så väldigt ofta.
Utseende: han har brunt lite längre hår. Det räcker honom nästan till axlarna och han gillar att ha det uppsatt i en tofs i nacken. Hans ögon är mörkbruna och de kan ibland nästan se svarta ut. Han har en piercing vid läppen och en tatuering på högra skulderbladet. Han har en vältränad kropp och en väldigt ljus hy.
Övrigt: -
9 jun, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
Namn: Julia Ross
Ålder: 17
Kön: Kvinna
Familj: Mamma Lizzie, pappa Andrea, lillebrorsan Daniel 13 och Luke 14 och storasyrran Daniela 18
Utseende: Kort blont hår, blåa ögon, stora röda fylliga läppar, är smal och ganska lång.
Övrigt: Inget
9 jun, 2014 19:21
|
|
Borttagen
|
9 jun, 2014 19:21
|
|
Borttagen
|
9 jun, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
Nej, jag gjorde tråd och mall först ^^
9 jun, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
Okej
Jag kollade på mina föräldrar som skrek åt varandra som vanligt.
- Jag går till skolan, sa jag och gick.
Jag gick till skolan för det tog bara 5 minuter till skolan från mitt hus.
Jag såg några av mina kompisar men jag struntade i dom och gick till mitt skåp och hämtade mina grejer.
- Julia vänta, ropade Lisa.
Jag väntade.
- Vi gör sällskap till klassrummet, sa Lisa.
Vi började gå till klassrummet men när vi kom ditt drog Lisa till killarna i våran klass och jag gick och satt mig ner vid min bänk.
9 jun, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
Idag var det första dagen på min nya skola. Jag var inte nervös, jag brukade snabbt få nya vänner och jag var inte särskilt blyg.
Pappa väntade på mig utanför i bilen och jag skyndade mig för att snabbt dra på mig skorna packa skolväskan. Mina småsyskon hade gått, deras skola var närmare än min var.
- Skynda dig, ropade pappa otåligt från bilens öppna fönster. Jag låste ytterdörren och småsprang till bilen. Nu skulle jag nog bli försenad, redan på första skoldagen. Med en suck satte jag mig i passagerar sätet och snart var jag i min nya skola och satt vid en bänk på dagens första lektion, matematik.
Jag visste inte ett dugg om den här skolan. Det hade tagit mig minst tio minuter innan jag hade hittat till den rätta klassen och hittat mitt skåp.
Som tur ville inte läraren att jag skulle dra någon värre presentation om mig själv, utan det var som om jag bara var en av de 'gamla' eleverna, vilket jag tyckte var skönt. Av någon anledning flyttade jag och min familj ganska mycket. Jag visste inte riktigt varför, men jag hade inte tänkt på det så mycket heller och inte ens brytt mig om att fråga. Det var syskonen som fick ta hand om det. Fick de reda på något skulle de nog berätta för mig, men pappa ville inte riktigt prata om det. Jag visste inte heller varför det var så.
9 jun, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på den nya killen.
Toppen en ny killen som Lisa kunde flörta med tänkte jag och suckade.
- Julia kan du komma fram? frågade läraren.
Jag suckade och gick fram.
- Julia det här är Dominik Swan och jag vill att du visar honom runt på skolan och sånt, sa läraren.
- Kan inte Lisa göra det? frågade jag ointresserad.
Läraren gav mig en arg blick.
- Visst, sa jag och suckade.
Jag gick tillbaka till mig bänk.
- Där är din bänk, sa jag och pekade på bänken bredvid mig.
Jag kollade ut genom fönstret när min mobil vibrerade.
Vem är snyggingen bredvid dig?// Lisa
Jag suckade och svarade.
Dominik Swan// Julia
Lisa kollade på mig och log.
Jag vände mig mot Dominik.
- Om jag vore du skulle jag hålla mig borta från Lisa, sa jag.
9 jun, 2014 19:51
|
Du får inte svara på den här tråden.