Roll med FairyTale (prs)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med FairyTale (prs)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 jun, 2014 23:09 |
|
Fairy Tale
Elev |
1 jun, 2014 23:10 |
|
Borttagen
|
Vad skulle det vara om?
1 jun, 2014 23:14 |
|
Fairy Tale
Elev |
1 jun, 2014 23:15 |
|
Borttagen
|
Idk. Vad tycker du?
1 jun, 2014 23:21 |
|
Fairy Tale
Elev |
1 jun, 2014 23:22 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller :C
3 jun, 2014 22:18 |
|
Fairy Tale
Elev |
3 jun, 2014 22:29 |
|
Borttagen
|
Okej
3 jun, 2014 22:30 |
|
Fairy Tale
Elev |
Nädå, vi rollar ur samma som första. Minus Tris och galna Jeanie som vill attackera abnegation.
Eller :0 hehe inga spoilers, det blir svårt.. Men ska du vara GD eller GH?
3 jun, 2014 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen