Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren

1 2 3 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Queen Boo

Mallen är inte så bra, jag är sämst på att göra mallar...

Namn:
Ålder:
Kön:
Distrikt:
Familj och bakgrund:
Frivillig?:
Bästa vapen:
Bra på:
Dålig på:
Övrigt:

Var det bra?

1 jun, 2014 11:44

Queen Boo
Elev

Avatar


Det är väl utseendet också, annarsr det bra!

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:45

Borttagen

Avatar


Okej, lägger till det

Namn: Jennifer Black
Ålder: 15
Kön: Flicka
Utseende:

Distrikt: 3
Familj och bakgrund: En mamma som heter Gabrielle, och en pappa som heter Colin. Hon har också en syster som heter Mille. När hon var liten stod hon i nära kontakt med sin syster, men de pratar inte så mycket med varandra längre. Hon har också en bästis som hon haft i hela livet, Rita.
Frivillig?: Nej
Bästa vapen: Pilbåge
Bra på: Sikta på långt håll och se på långt avstånd
Dålig på: Slåss och döda
Övrigt: Hennes faster vann Hungerspelen för 10 år sedan, och Jennifer är inte alls pigg på att få det som hon.

1 jun, 2014 11:51

Queen Boo
Elev

Avatar


Namn: Afrodite White (för att jag kan)
Ålder: 15
Kön: tjej
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdnimg.visualizeus.com%2Fthumbs%2F1c%2Fbf%2Fgirl%2Cred%2Chair-1cbf8b5b5581fe4aa48e60fe8d985891_h.jpg
Distrikt: 10
Familj och bakgrund: Hon bor med sin mamma, pappa och bror. Hennes bror heter Jonas White och både han och fadern har förgripit sig på henne sedan hon började ''utvecklas'' när hon var ungefär 12.
Frivillig?: Nej
Bästa vapen: kniv
Bra på: springa snabbt och långt, se motståndares svagheter, slåss
Dålig på: förstå andras känslor, klättra i träd (hon kan, men är inte så bra på det) hon är väldigt höjdrädd
Övrigt: Bisexuell

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 16:25

Borttagen

Avatar


Vem börjar?

1 jun, 2014 18:26

Queen Boo
Elev

Avatar


Du c:

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 18:30

Borttagen

Avatar


Key Ska vi börja på plattformarna, slåttern elr?

7 jun, 2014 20:37

Queen Boo
Elev

Avatar


Plattformarna tycker jag ^.^ men du kan välja!

jag är jättecoolig älska mig plz

7 jun, 2014 20:44

Borttagen

Avatar


Okej, vi kör på det!

---

Jag håller ett stadigt tag om min ena fläta när vi står på plattformarna. Sextio. Femtionio. Mitt hjärta bankar hårt, och jag anstränger mig för att inte skrika. Femtiosex.
Pang. En pojke från Distrikt 5 hade tjyvstartat, och jag se räcklat på blodet som sprutar. Jag är inte så dum, tänker jag, jag står kvar...

7 jun, 2014 20:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag drar nervöst fingrarna genom håret, och torkar sedan av dem på jeansen. Jag svettas som ett får när det leds in i slaktbilen. Sedan skrattar jag nästan åt den liknelsen. Jag befinner mig just nu i rummet där jag kommer att slaktas.
Jag vill gråta, men nej. Ett högt, glädjefullt och hysteriskt skratt tränger upp i min strupe och ut genom min mun.

jag är jättecoolig älska mig plz

7 jun, 2014 21:04

1 2 3 ... 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren

Du får inte svara på den här tråden.