PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Queen Boo
Mallen är inte så bra, jag är sämst på att göra mallar... Namn: Ålder: Kön: Distrikt: Familj och bakgrund: Frivillig?: Bästa vapen: Bra på: Dålig på: Övrigt: Var det bra? 1 jun, 2014 11:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Det är väl utseendet också, annarsr det bra!
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 11:45 |
|
Borttagen
|
Okej, lägger till det
Namn: Jennifer Black Ålder: 15 Kön: Flicka Utseende: Distrikt: 3 Familj och bakgrund: En mamma som heter Gabrielle, och en pappa som heter Colin. Hon har också en syster som heter Mille. När hon var liten stod hon i nära kontakt med sin syster, men de pratar inte så mycket med varandra längre. Hon har också en bästis som hon haft i hela livet, Rita. Frivillig?: Nej Bästa vapen: Pilbåge Bra på: Sikta på långt håll och se på långt avstånd Dålig på: Slåss och döda Övrigt: Hennes faster vann Hungerspelen för 10 år sedan, och Jennifer är inte alls pigg på att få det som hon. 1 jun, 2014 11:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn: Afrodite White (för att jag kan)
Ålder: 15 Kön: tjej Utseende: Distrikt: 10 Familj och bakgrund: Hon bor med sin mamma, pappa och bror. Hennes bror heter Jonas White och både han och fadern har förgripit sig på henne sedan hon började ''utvecklas'' när hon var ungefär 12. Frivillig?: Nej Bästa vapen: kniv Bra på: springa snabbt och långt, se motståndares svagheter, slåss Dålig på: förstå andras känslor, klättra i träd (hon kan, men är inte så bra på det) hon är väldigt höjdrädd Övrigt: Bisexuell jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
Vem börjar?
1 jun, 2014 18:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Du c:
jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 18:30 |
|
Borttagen
|
Key
7 jun, 2014 20:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Plattformarna tycker jag ^.^ men du kan välja!
jag är jättecoolig älska mig plz 7 jun, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
Okej, vi kör på det!
--- Jag håller ett stadigt tag om min ena fläta när vi står på plattformarna. Sextio. Femtionio. Mitt hjärta bankar hårt, och jag anstränger mig för att inte skrika. Femtiosex. Pang. En pojke från Distrikt 5 hade tjyvstartat, och jag se räcklat på blodet som sprutar. Jag är inte så dum, tänker jag, jag står kvar... 7 jun, 2014 20:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag drar nervöst fingrarna genom håret, och torkar sedan av dem på jeansen. Jag svettas som ett får när det leds in i slaktbilen. Sedan skrattar jag nästan åt den liknelsen. Jag befinner mig just nu i rummet där jag kommer att slaktas.
Jag vill gråta, men nej. Ett högt, glädjefullt och hysteriskt skratt tränger upp i min strupe och ut genom min mun. jag är jättecoolig älska mig plz 7 jun, 2014 21:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Queen Boo och Harry-Potter-Bokslukaren
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen