Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2
Användare Inlägg
Walendria
Elev

Avatar


Någon som har lust att rolla?
Ser mig själv som hyfsat erfaren. Vet när jag ska sätta dit skiljetecken, har för det mesta korrekt grammatik, stavning är min starka sida, men har naturligtvis flaws. Har en tendens att missbruka kommatecken...

Rollar både kille och tjej. Rollar både i första- och tredjepersonen. Rollar i både mejl och tråd. Rollar både i presens och preteritum. Rollar både GxG, BxB och GxB.

Rollar i princip allt som INTE har att göra med kändisar, eller serier jag inte sett/läst. (Måste dock innehålla kärlek!)
Mejla gärna, eller kommentera om du är intresserad!

c::

1 jun, 2014 00:19

Angelinaa
Elev

Avatar


Jag skulle vilja rolla med dig, men måste det innehålla kärlek?

3 jun, 2014 17:41

Walendria
Elev

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Jag skulle vilja rolla med dig, men måste det innehålla kärlek?


Ja, helst. Det behöver inte vara handlingen/genren, men någon form av kärlek måste det finnas, annars känner jag verkligen ingen lust till att rolla.
Ledsen, men mitt kärleksliv suger så jag skriver om andras istället, haha.

c::

3 jun, 2014 21:12

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Walendria:
Skrivet av Angelinaa:
Jag skulle vilja rolla med dig, men måste det innehålla kärlek?


Ja, helst. Det behöver inte vara handlingen/genren, men någon form av kärlek måste det finnas, annars känner jag verkligen ingen lust till att rolla.
Ledsen, men mitt kärleksliv suger så jag skriver om andras istället, haha.


Okej, det går bra, så länge det inte är huvudgrejen XP Jag är verkligen inte bra på kärlek, så jag kan inte lova dig någon förbättring jämfört med ditt riktiga kärleksliv, hoppas du är okej med det XP
Vad ska det handla om annars då? ^^

3 jun, 2014 21:14

Walendria
Elev

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Walendria:
Skrivet av Angelinaa:
Jag skulle vilja rolla med dig, men måste det innehålla kärlek?


Ja, helst. Det behöver inte vara handlingen/genren, men någon form av kärlek måste det finnas, annars känner jag verkligen ingen lust till att rolla.
Ledsen, men mitt kärleksliv suger så jag skriver om andras istället, haha.


Okej, det går bra, så länge det inte är huvudgrejen XP Jag är verkligen inte bra på kärlek, så jag kan inte lova dig någon förbättring jämfört med ditt riktiga kärleksliv, hoppas du är okej med det XP
Vad ska det handla om annars då? ^^
Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av Walendria:
Skrivet av Angelinaa:
Jag skulle vilja rolla med dig, men måste det innehålla kärlek?


Ja, helst. Det behöver inte vara handlingen/genren, men någon form av kärlek måste det finnas, annars känner jag verkligen ingen lust till att rolla.
Ledsen, men mitt kärleksliv suger så jag skriver om andras istället, haha.


Okej, det går bra, så länge det inte är huvudgrejen XP Jag är verkligen inte bra på kärlek, så jag kan inte lova dig någon förbättring jämfört med ditt riktiga kärleksliv, hoppas du är okej med det XP
Vad ska det handla om annars då? ^^


Jag vet inte. Vad gillar du?

c::

4 jun, 2014 19:56

Lele
Elev

Avatar


Får jag vara med?

Mama, kudos for saying that. For spilling. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FRecentSoulfulDowitcher-small.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fic.pics.livejournal.com%2Fnutella_forever%2F49022583%2F14700%2F14700_original.gif

4 jun, 2014 20:11

Angelinaa
Elev

Avatar


Walendria Något med fantasy i morden tid typ? Eller bara något med fantasy.

Lele Okej med mig

4 jun, 2014 20:57

Walendria
Elev

Avatar


Lele Visst!
Angelinaa Visst!

Vad för slags fantasy? Helst inte vampyrer, varulvar och sådant.

c::

5 jun, 2014 15:57

Angelinaa
Elev

Avatar


Nej, typ något med magi eller superkrafter? Eller vad tycker du? ^^

5 jun, 2014 16:02

Walendria
Elev

Avatar


Låter bra! )
Det är alltid kul.

c::

7 jun, 2014 09:28

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.