Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel

Användare Inlägg
Angelinaa
Elev

Avatar


Eller någon som har lust att rolla med mig? Jag har lust att rolla fantasy, helst med en "egen story", någon som är intresserad? X)

27 maj, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Eller någon som har lust att rolla med mig? Jag har lust att rolla fantasy, helst med en "egen story", någon som är intresserad? X)


Jag kan tänka mig att vara med, är dock nybörjare men det går nog

11 jul, 2014 22:12

Angelinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Angelinaa:
Eller någon som har lust att rolla med mig? Jag har lust att rolla fantasy, helst med en "egen story", någon som är intresserad? X)


Jag kan tänka mig att vara med, är dock nybörjare men det går nog


Inlägget var ganska gammalt, och nu har jag massa andra rollspel igång, men ingen tid, så jag kan tyvärr inte vara med i något nytt rollspel just nu, sorry

12 jul, 2014 09:15

Borttagen

Avatar


ok, gör inget, ska börja två st tror jag att det var

ska man be någon att låsa tråden då???

12 jul, 2014 12:05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel

Du får inte svara på den här tråden.