Rollspelsklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspelsklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Jag var osäker om detta borde vara i 'Klubbar' eller i rollspelsforumet för att det är ju både och. Men i alla fall...
I denna klubben tänkte jag att vi kanske varje helg eller något, (det beror på när för det kan vi planera) så startar vi ett rollspel. Rollspelet varar bara en kväll eller något så vi börjar vid en tid och slutar en annan så alla måste vara inloggade då. Är någon intresserad? För då skulle jag vilja utveckla det lite. Eftersom att alla mina rollspel bara varar en dag då alla ändå hoppar ur sen så kom jag på att ha denna klubben då man kan köra hela rollspelet under några timmar för att sen avsluta det. Alien? Medlemmar: < Fairy Tale Minihäst SingWithIce Mily
24 maj, 2014 16:17
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-25 kl. 22:23
|
|
Borttagen
|
Jaaaaag fattar inte riktigt
24 maj, 2014 16:41 |
|
Fairy Tale
Elev |
25 maj, 2014 00:07 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaaaag fattar inte riktigt Jag vet tyvärr inte hur jag ska förklara men det är alltså att man planerar rollspel för varje helg som en uppesittarkväll fast med ett rollspel istället. Skriver upp dig Fairy Tale. ^^
25 maj, 2014 01:29 |
|
Minihäst
Elev |
Jag är med!
Några gånger ska jag iaf lyckas vara med. another day, another slay 25 maj, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Med ^^
25 maj, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
Jag är såklart med
25 maj, 2014 22:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Kul att några vill vara med!
Har ni tid för en uppesittar-rollspelskväll nästa helg? Om vi kan planera något då.
25 maj, 2014 22:24 |
|
Borttagen
|
Ja jag har tid hela helgen då jag förmodligen inte kommer göra något från och med fredag kväll fram till söndagkväll.
25 maj, 2014 22:26 |
|
Fairy Tale
Elev |
25 maj, 2014 22:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspelsklubben
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen