Öppet rollspel :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
Hejsan! Jag har tråkigt och vill rolla med någon, så ja. Någon/några där ute som vill rollspela lite med lilla mig? Helst inte HP eller THG. :3
Några idéer? Någon? Några?
19 maj, 2014 15:27 |
|
AlexZz
Elev |
19 maj, 2014 16:05 |
|
Majaluna
Elev |
19 maj, 2014 16:06 |
|
AlexZz
Elev |
I dunno rollar det mesta egentligen. xD
Men man kanske kan rolla något om... drakar? xD Typ en skola för drakryttare or whatever. xD Maybe not... Jag bara brainstormar. xD . .
19 maj, 2014 16:24 |
|
Majaluna
Elev |
I LOVE DRAGONS LET'S DO THAT
alltså kanske några som ska lära sig tämja drakar? Och rida på dem? De kanske får ett drakägg densamma sköta om? Huh? *brainstorming*
19 maj, 2014 16:27 |
|
AlexZz
Elev |
DRAGONS ARE AWESOME
Oh, sounds really awesome. . .
19 maj, 2014 16:28 |
|
Majaluna
Elev |
19 maj, 2014 16:30 |
|
AlexZz
Elev |
Det kan ju redan vara krig. xD So it's I dunno. Drakryttare är typ någon sorts special och så finns det typ fotsoldater och stuff.
. .
19 maj, 2014 16:33 |
|
Majaluna
Elev |
19 maj, 2014 16:33 |
|
AlexZz
Elev |
Yeah! Let's go!
Skulle de precis ha fått sina ägg or are they in training or something eller ska de bara kriga rakt av? XD Jag skulle kunna göra den. xD . .
19 maj, 2014 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen