Vill någon rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om någon är intresserad så skriv upp er.
Jag hoppas ni vill rolla HP eller magi. Det blir HP. 18 maj, 2014 10:37
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-18 kl. 19:04
|
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: Jag vill rolla om HP Ja, jag föredrar HP så gärna. 18 maj, 2014 11:15 |
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lele: Finns det en mall? Jo, här. Mall. Namn: Ålder/årskurs: Kön: Elevhem: Utseende: Personlighet: Patronus, (om man har) : Animagus, (om man har) : Blodtyp: Familj, (valfritt) : Övrigt: Lägg till om jag glömde något. 18 maj, 2014 11:19 |
|
Lele
Elev |
Namn: Eric White
Ålder: 12 Kön: Kille Elevhem: Hufflepuff Utseende: ![]() Personlighet: Snäll och smart Patronus, (om man har) : Kanin Animagus, (om man har) : Räv Blodtyp: Mugglarfödd Familj, (valfritt) : Mamma Lizzie och pappa Simon Övrigt: Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 maj, 2014 11:30 |
|
Borttagen
|
Bra.
Här är min. Mall. Namn: Allis Jonsson Ålder/årskurs: 13/3 Kön: Tjej Elevhem: Ravenclaw Utseende: ![]() Personlighet: Smart, väldigt blyg, tjurig men snäll. Patronus, (om man har) : Fjällräv Animagus, (om man har) : Fjällräv Blodtyp: Fullblod Familj, (valfritt) : Mamma (Mia), pappa (Lucas) och två tvillingsystrar (Alvia) och (Isabelle). Övrigt: Allis systrar går i Ravenclaw, fjärde årskursen. 18 maj, 2014 13:15 |
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Du kan.
Om du vill? 18 maj, 2014 19:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen