Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
Sååå Alien!
MALLEN:
Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Familj:
Övrigt:
Blir det bra?
12 maj, 2014 12:19
|
|
Borttagen
|
Buuu, jag blir rädd av mini-texten D:
Kan du börja? Huhuhuhuhu
12 maj, 2014 12:20
|
|
Borttagen
|
MIN MALL:
Namn: Saga Hollister
Ålder: 17år
Kön: Tjej
Utseende:
Familj: Föräldrar och en storebror som inte ens bor hemma
Övrigt Sjunger och dansar bra. Är ihop med din karaktär
12 maj, 2014 12:29
|
|
Borttagen
|
TOPPEN OCH MIN GÅR SÅ HÄRRRA:
Namn: Alex Corn (gotta luv majs)
Ålder: 17 dåå
Kön: Kille
Utseende:
 (INTE FÖR ATT JAG VERKLIGEN INTE ÄR BEROENDE INTE)
Familj: Han har två föräldrar och en tvillingsyster som går i cheerios.
Övrigt: Han älskar att sjunga och gör det nästan hela tiden. Och han är inte ihop med din. Jo. Nej. Jo. Kanske. Nej. JO! xD
12 maj, 2014 12:39
|
|
Borttagen
|
Haha, Harry :'D
Ska ja börja elr duuu? XD
12 maj, 2014 12:40
|
|
Borttagen
|
do you have something emot my hairy harry?!?!?!?! D:< Omg.
Hiihihih men du börjar :3 Förresten, så skriver jag i tredjeperson xI
12 maj, 2014 12:42
|
|
Borttagen
|
Nooo D: Yes, me too!
Saga hängde av sig jackan i skåpet, sen tog hon sina böcker och stängde skåpet. Hon såg sig omkring och fick syn på Kyle bakom ett hörn. Hennes hjärta började slå snabbare. Kyle var elak mot Saga och skrattade åt henne när han fällde henne. Hon svalde hårt och gick åt andra hållet.
(Juste XD Saga ska vara lite mobbad.. Är det okej? Så kanske Alex kan försöka hjälpa henne ur det?)
12 maj, 2014 12:46
|
|
Borttagen
|
Yeeee, it's ok :3 Är dålig på dåtid, but I'll try for your skull xD
--
Alex stog tillsammans med några cheerleaders och fnittrade när han bara mötte deras blick. Han ville egentligen inte vara i närheten av några konstiga cheerios som bara gör allt som coatch Sylvester säger åt dem, det är bara svagt och töntigt.
När en av dem började klänga på honom fick han nog och vände ryggen åt dem med en suck och började gå därifrån.
--
Sorry att det tog tid, jag lekte med Odin :3
12 maj, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
Yeey, Merci
" Saga!" Ropade någon högt och skrattade.
Saga ökade takten och började tillsist springa, hon tittade bakåt lite då och då för att se så att ingen var efter henne när hon plötsligt krockade in i någon så att dom båda föll ner till marken, Saga reste sig fort och generat upp men andades sen ut när hon fick syn på att det var Alex.
Odiiiiin ♥3333333
12 maj, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
(Vääääääänta, dem är inte ihop först lr lr lr?)
12 maj, 2014 13:10
|
Du får inte svara på den här tråden.