Vill nån rolla med mig?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla med mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Hej!
Jag undrar om det är någon som vill rolla med mig? Gärna inte mer än tre personer (inklusive mig alltså), jag tycker det blir jobbigt och rörigt. Så finns det en eller två personer som vill rolla? Tema kan vi bestämma sedan... jag är jättecoolig älska mig plz 7 maj, 2014 17:08 |
|
Lele
Elev |
7 maj, 2014 17:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Lele: Jag vill Okey! Ska vi se om nån mer vill vara med eller ska vi börja direkt? jag är jättecoolig älska mig plz 7 maj, 2014 17:16 |
|
Lele
Elev |
7 maj, 2014 17:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Okej, vi kan ju börja så får någon hoppa in om den vill.
Vad vill du rolla om? jag är jättecoolig älska mig plz 7 maj, 2014 17:23 |
|
Lele
Elev |
7 maj, 2014 17:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Lele: HP! Fast det måste inte vara Harrys tid isåfall. Okej! Vi kan ju köra Harrys barns tid? jag är jättecoolig älska mig plz 7 maj, 2014 18:12 |
|
Lele
Elev |
7 maj, 2014 18:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tänkte att vi kunde komma på egna karaktärer.. men visst
jag är jättecoolig älska mig plz 7 maj, 2014 18:15 |
|
Lele
Elev |
Får man komma på en karaktär med samma efternamn som en som redan finns?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 maj, 2014 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen