|
Borttagen
|
Så vi gör mallarna visst?
Du kan börja du♥♥
3 maj, 2014 10:31
|
|
Borttagen
|
Namn: Vendela Gray
Kön: Tjej
Ursprunglig falang: De lärda
Vald falang: De tappra
Ålder: 16
Utseende: 
Familj: Hon har en mamma och en pappa, ingen av dem har brytt sig så mycket om henne under hennes uppväxt
Personlighet: Hon är väldigt våghalsig. Innan man lär känna henne så är hon tillbakadragen och säger inte så mycket, men lär man känna henne så kan hon prata hur mycket som helst och är jätteglad. Hon skulle inte tveka att rädda sina vänners liv och mista sitt eget.
Säg till om jag har glömt något ^-^
3 maj, 2014 10:46
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 3 kl. 11:04
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Namn: Layla Gold
Kön: Tjej.
Ålder: 16
Ursprunglig falang: De osjälviska.
Utseende:

Personlighet: Väldigt blyg men smart, Layla är glad för det mesta men pratar inte mycket.
Familj: Layla har sin mamma (Natalie), pappa (viktor) och hennes yngre syster (Thea).
Övrigt: Hon är inte så bra på slåss men hon är smidig och snabb eftersom att hon är ganska liten.
Så börjar du?
♥♥c:
3 maj, 2014 10:55
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 3 kl. 11:00
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
3 maj, 2014 10:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
Jag tycker att vi ska välja falang först...
♥♥
3 maj, 2014 10:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
Jag tycker att vi ska välja falang först...
♥♥ Okej c: Men då kan jag vara ursprungligen från De Lärda, så är jag falangbytare ^^
3 maj, 2014 11:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
Jag tycker att vi ska välja falang först...
♥♥ Okej c: Men då kan jag vara ursprungligen från De Lärda, så är jag falangbytare ^^
Och vi båda väljer de tappra.
♥
3 maj, 2014 11:05
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
Jag tycker att vi ska välja falang först...
♥♥ Okej c: Men då kan jag vara ursprungligen från De Lärda, så är jag falangbytare ^^
Och vi båda väljer de tappra.
♥ Ja c:
3 maj, 2014 11:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jadå, men snabb fråga: Ska vi börja när de väljer sin falang, eller redan i falangerna?
Jag tycker att vi ska välja falang först...
♥♥ Okej c: Men då kan jag vara ursprungligen från De Lärda, så är jag falangbytare ^^
Och vi båda väljer de tappra.
♥ Ja c:
Börja du..
♥
3 maj, 2014 11:17
|
|
Borttagen
|
Okej ^-^
Vendela betraktade personerna som gick fram och valde sin falang. Hon hade alltid vetat vad hon skulle välja, därför var det ingen överraskning att lämplighetstestet hade visat De tappra. Hon hade aldrig hört hemma i sin falang, det var hon inte tillräckligt smart för, det hade hon aldrig varit.
Det var inte många falangbytare, de flesta valde samma falang som de kom ifrån, och tryggheten det innebar.
3 maj, 2014 11:19
|
Du får inte svara på den här tråden.